Köp inte bara det billigaste! Kolla vilka som passar sig bäst med din brännare och som klarar flest andra enheter utan problem. Det är värt att lägga några $$ mer på att få bra skivor.
Princo = STOR varning
Sony = Kalas skivor som funkat kanon för mig
Jag köper dessa på Inet.se och de funkar väldigt bra i både Dator DVD som vanlig DVD spelare.
DVD+R BulkPaq 4.7GB 4x 25p spindel 150 kr
Dock är det väldiga budgetskivor. Som sagt kolla inte efter det absolut billigaste.
Jo de e de men har inte haft ett enda problem med dem, har haft märkes skivor som inte funkat efter bränning så man får ju kolla efter själv vad som passar en.
Jag köper dessa på Inet.se och de funkar väldigt bra i både Dator DVD som vanlig DVD spelare.
DVD+R BulkPaq 4.7GB 4x 25p spindel 150 kr
Dock är det väldiga budgetskivor. Som sagt kolla inte efter det absolut billigaste.
Jo de e de men har inte haft ett enda problem med dem, har haft märkes skivor som inte funkat efter bränning så man får ju kolla efter själv vad som passar en.
// Niklas
Naturligtvis, men att tänka på är hur länge skivorna håller också. Inte så kul om man brännt ner film på sin son/dotter och så börjar lagren på skivan mögla efter ett par år.
264 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e