H hajdo Medlem sedan nov. 2003 169 inlägg Frågan 30 juni 2004 07:50 #1 Jag har winXP, man ska ju kunna högerklicka på filen, och välja öppna med. Det funkar inte. Jag har testat att öppna notepad och sen öppna .exe filen.. Men den blir krypterad.
J Josef Medlem sedan mars 2002 3 561 inlägg Nej, inte krypterad, kompilerad. Du kommer aldrig att kunna öppna en exe-fil i notepad.
S solbulle Medlem sedan mars 2001 5 287 inlägg Vad hade du förväntat dig att se egentligen?
Om du tror att man kan ändra i det programet genom att öppna en exe-fil i notepad så tror du väligt kostigt.. :OO
S silfver Medlem sedan apr. 2003 12 679 inlägg Haha. :) Men du kan testa öppna filen i Resource Hacker. På så vis kan man ändra en massa. Jag fick bort reklamen på msn. ;)
H hajdo Medlem sedan nov. 2003 169 inlägg I resource Hacker så står det att filen är kompilerad i en EXE compiler så jag kna inte öppna den :(
S silfver Medlem sedan apr. 2003 12 679 inlägg
hajdo skrev:
I resource Hacker så står det att filen är kompilerad i en EXE compiler så jag kna inte öppna den :(
Då går det inte. :) Vad för slags fil försöker du öppna egentligen? Hoppas du få se XPs källkod? :OO
frankof Medlem sedan jan. 2001 6 874 inlägg Du kan testa med en hex-editor, men det blir du antagligen inte mycket klokare av ;)