Jag har tangentbordet SMART OFFICE XPmodel:EZ-8000 och undrar om det finns något program som kan fixa till så att det inte ser så fullt ut. Alltså att man ändrar till någon liten ruta´.
t.ex. när man höjer volymen så kommer det i grönt alla streck som höjs.
Samma som för mig, Men har ett Logitech tangentbord och skulle också vilja ha detta, Ifall det e någon som vet och vill veta mer om tangentbordet så PM mig, Men ifall det finns något sånt program så borde det väl vara samma till alla ny Logitech tangentbord...
Jag hade också "problemet" med mitt nya Logitech-bord men när jag bokade av "Visa tangentbordseffekter på skärmen" under Alternativ-fliken i iTouch så var problemet borta. Se om det inte går att stänga av i inställningarna med andra ord.
Jag hade också "problemet" med mitt nya Logitech-bord men när jag bokade av "Visa tangentbordseffekter på skärmen" under Alternativ-fliken i iTouch så var problemet borta. Se om det inte går att stänga av i inställningarna med andra ord.
Så går ju att göra, Men tänkte mer på ifall det fanns något program så att man fortfarande ser att man höjer, men snyggare än "gröna pinnar"...
282 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25