Samsung sgh-e700?
Någon som har en sådan här telefon?
Första intrycken av den är riktigt bra. Men efter ca 2 dygnsanvändade måste jag höra mig för med ett par funderingar som känns som barnsjukdommar.
Sms
* när man skriver ett sms och råkar komma åt "röd lur" så försvinner sms'et man har skrivit, det sparars ingenstanns.
* Kan man stänga av vart sms skall sparas? Just nu så sparars inkommna sms på simkortet och utgående i telefonen.
* Skriver man ett meddelande med t9 påslaget och skall ex skriva "sandra" men glömmer att "sanera" kommer före i ordningen och trycker ett mellaslag(eller annan symbol), då måste man tabort hela sanera och skriva om ordet och sen trycka "0" för att få fram "sandra"
* Sms som är skickade listas inte i tidsordning utan istället i nummer ordning med "lägsta" 0702 nummer först och "högsta" 0739 sist.
Telefonbok
* Kan man stänga av hur den skall lista? Ex bara från simkort eller bara telefonen? Just nu är det bägge samtidigt.
* Om man skall tilldela en vissperson en egen ringsignal så kan man bara använda standardnummer.
* Ingen dataräknare för gprs?
* Ingen funktion för att ställa in hur länge Irda porten skall vara igång? just nu som default är det runt 60 sekunder.
Några som jag kommer på nu så här direkt.
.S-