*vad jag har hört* :OO Så är det en riktig höjdar mobil :) EDGE stöd och grejs :)
köpa den, nja.. den är ju lite old redan nu :p
14 svar · 460 visningar · startad av BlueSaint
Är det någon mer än jag som har tänkt i banorna att köpa Nokia 6220 som kommer ut i mitten av november?
Mer information om telefonen hittar du här: http://www.nokia.se/phones/6220/
Är det någon som har sett någon tidning skriva om 6220? Som t.ex. Mobil, M3, etc...
*vad jag har hört* :OO Så är det en riktig höjdar mobil :) EDGE stöd och grejs :)
Haha, den har väl knappast kommit ut? :)
Enligt Nokias sajt om 6220 så skulle den komma under det tredje kvartalet i år, det vill säga mellan juli och september. Jag har dock fortfarande inte sett den i butik (vore i och för sig inte förvånad om den är försenad) men på Pricerunner så har den i alla fall blivit prissatt.
Okej, jag har läst någonstans att den ska komma ut i mitten av november, jag är riktigt sugen på den alltså :)
BlueSaint skrev:
Haha, den har väl knappast kommit ut? :)
Finns att köpa på ebay tex. :h §jr ;) :p
Bah.. sånt tjaffs! :r
bara tro mig, det är en bra lur.
Japp, det tvekar jag inte alls på att det är!
Re: Nokia 6220
BlueSaint skrev:
Är det någon mer än jag som har tänkt i banorna att köpa Nokia 6220 som kommer ut i mitten av november?
Mer information om telefonen hittar du här: http://www.nokia.se/phones/6220/
Är det någon som har sett någon tidning skriva om 6220? Som t.ex. Mobil, M3, etc...
Alltså, är det bara jag som får en bild på en 5210 i mitten? :q
Verkar ju lite knäppt. ;)
Re: Re: Nokia 6220
:stefan: skrev:
Alltså, är det bara jag som får en bild på en 5210 i mitten? :q
Verkar ju lite knäppt. ;)
Ingen 5210 här.
Inte här heller...
stoffe-2k skrev:
Tyvärr är det ingen operatör i Sverige som stödjer EDGE och jag tror det kommer förbli så...
Silon skrev:
Tyvärr är det ingen operatör i Sverige som stödjer EDGE och jag tror det kommer förbli så...
Vi får väl se framöver... :OO :bire
När kommer 6220 egentligen? Har inte hört/läst om den på väldigt länge nu...