Nu förstår jag inte riktigt. Tungsten T har bluetooth, SE T610 har bluetooth. Är ju bara köra på ju :)
Jag själv kör Tungsten T och SE T68i me bluetooth och det fungerar kanon :)
Hej
Jag har en Palm Tungsten T.
Till den finns ett program som heter "Palm Phone Link Updater", som är till för att koppla samman din Palm med en mobiltelefon, via Bluetooth (som Palm'en stöder) eller IR (likaså....).
Nu på Måndag ska jag köpa ny telefon, hade tänkt mig en Sony-Ericsson T610, eftersom den har fått bra kritik och har mkt av det man kan tänka sig behöva.
Men nu när jag är inne på Palm's hemsida (https://www.palm.com) ser jag att T610 inte finns med bland de typer som Palm Phone Link Updater stöder, för kommunikation.
Det jag kommer använda Palmen och telefonen till är Surfning (via Palm WebPro), SMS och email (via Versamail©).
Så nu tänkte jag höra om ngn har fått dessa två att funka schysst med varandra, via detta program, eller om jag måste tänka om.
Har två kollegor (dock utan Palm Tungsten T, men med en T610) som jag provat att ansuta till via Bluetooth, vilket funkar utmärkt, Palmen hittar telefonerna i ett svep och den säger att det är en T610 och att allt gått schysst till.
Så ni som vet lite om det här eller ni som kanske rent av redan testat kan ju skriva ngra rader här, för är lite konfunderad över detta.
Kan ju även vara så att Palm.com inte hunnit uppdatera deras telefondatabas, eftersom T610'an är relativt ny!?