Nja, som jag har förstått det så är ".wml" sidorna, dessa kan ses med antingen WAP( kostnad per minut) eller GPRS( kostnad per överförd byte, ej tidsberoende kostnad) beroende på telefon.
Jaja, finns säkert nån fördel med att ha båda. :) Vissa abbonemang kanske bara stödjer det ena eller andra tex.
hmm, jag tror du fått det lite om bakfoten Pellefant, Med GSM betalar man per minut man är online, GPRS betalar man för datan man överför. WAP är protokollet du surfar med(Worthless Application Protocol ;)). Oavsätt om man surfar med GSM eller GPRS.
3210i? Du får gärna posta en länk till den telefonen, jag tvivlar i och för sig på att den finns och att du menar 3510i men man kan ju aldrig vara säker. ;)
3210i? Du får gärna posta en länk till den telefonen, jag tvivlar i och för sig på att den finns och att du menar 3510i men man kan ju aldrig vara säker. ;)
Personligen tycker jag att 3510i:n ser ganska tråkigt ut, dessutom känns den aningen plastig. Har dock inte använt den i mer än några minuter så det är säkerligen en kanonlur rent användarmässigt.
259 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25