Vilken av dessa ska man köpa? Jag har hittat båda för 1500k per st.
Bryr mig egentligen inte så mycket om funktionerna, men T310 verkar ha fler, så ska man bara gå på det?
Är T600 för "liten"?
Jag har en T310 och är tillräckligt nöjd för att kunna rekommendera den åt andra. Helt klart en trevlig telefon! :)
Samma här. Ända jag kan klaga på är att det är på gränsen till för få färger i displayen och att man inte kan ta bort fördefinerade bilder och ljud, dessa tar upp typ halva minnet tyvärr.
Ska i dagarna uppgradera min lur till senaste mjukvaran så man får en kalender i den också, då får den alla funktioner jag önskar :)
För liten är den nog inte, fast det kan vara jobbigt i längden men knapparna om man skriver mycket sms.
Skulle satsa på en T310 som slår T600:an på allt förutom på storleken och kanske även batteritiden? Det är en roligare telefon att använda helt enkelt.
jag går mycket på designen... MAO välj den du tycker är snyggast om nu funktionerna verkligen inte har någon betydelse!
Jag förstår mig inte på sådana som handlar mobil enbart efter utseende. Min syrra är likadan och jag har gjort allt för att tala henne till rätta. ;)
Poffe skrev:
Samma här. Ända jag kan klaga på är att det är på gränsen till för få färger i displayen och att man inte kan ta bort fördefinerade bilder och ljud, dessa tar upp typ halva minnet tyvärr.
Ska i dagarna uppgradera min lur till senaste mjukvaran så man får en kalender i den också, då får den alla funktioner jag önskar
Ja, jag skulle också vilja radera massa onödigt förinstallerat men det kan man ju glömma.
Senaste mjukvaran? Trevligt, men om det bara är kalendern känns det meningslöst. Använder bara kalendern i min Ipaq. :) Jag vill ha en uppdatering som gör mjukvaran snabbare överlag, framförallt när man skriver e-post/SMS, då är den hejdlöst långsam på att hinna med när man skriver/raderar tecken.
fredda skrev:
För liten är den nog inte, fast det kan vara jobbigt i längden men knapparna om man skriver mycket sms.
Ja, jag skulle också vilja radera massa onödigt förinstallerat men det kan man ju glömma.
Senaste mjukvaran? Trevligt, men om det bara är kalendern känns det meningslöst. Använder bara kalendern i min Ipaq. :) Jag vill ha en uppdatering som gör mjukvaran snabbare överlag, framförallt när man skriver e-post/SMS, då är den hejdlöst långsam på att hinna med när man skriver/raderar tecken.
Det är nog kalendern som är den stora skillnaden, har hört att det går lite snabbare också men det är nog ingen större skillnad.
Sen ska det tydligen finnas ett litet notepad också och självklart kan mna synka den med Outlook om man vill ;)
Det går att bli av med alla fördefinerade objekt, med den s.k. 13 sek. manövern, men inte utan att bryta mot garantin.
Jag skulle framför allt vilja att den slutade lagga så kraftigt när man wappar. Det är framför allt scrollningen som är dålig, men det tar onödigt lång tid att "gå tillbaka" till tidigare sidor.
Annars håller jag med om att det är lite för få färger i displayen.
Men, för priset tycker jag det är en kanontelefon! :)
jag går mycket på designen... MAO välj den du tycker är snyggast om nu funktionerna verkligen inte har någon betydelse!
Jag förstår mig inte på sådana som handlar mobil enbart efter utseende. Min syrra är likadan och jag har gjort allt för att tala henne till rätta. ;)
hehe jag gillar snygga prylar helt enkelt :e
tilläggas bör väl att jag inte bara väljer snyggaste mobilen. Senast valde jag mellan 3650 och P800... Så nog suktar jag efter funktionerna också. Men designen har utslagsröst och veto! :P
rozie, telefonen har ju cache, och när man väljer att gå tillbaka till sidan man var på innan borde ju innehållet hämtas från cachen, och inte läsas om.
Cachen fungerar väldigt konstigt på telefonen, eftersom det enda jag märker av den är att den kommer ihåg gamla sidor när jag startar en wap-session. Den använder aldrig cachen på rätt sätt.
du har nog rätt...
men jag har aldrig tyckt att det funkat snabbare till sidor som är cachade än att gå till ny sida. Detta gäller alla mina telefoner..
Där har Nokia och SonyEricsson något att jobba på!
@nders,
Testa att uppdatera, kanske hjälper. Läste lite igår om det på nätet och det ska tydligen vara rätt många buggfixar också. Det är ju gratis om du har garantin kvar så du har inget att förlora ;)
Det blir nog en 310, men jag vill egentligen inte ha en "spelmobil". Ska bara ringa/sms:a. Funkar den bra även i övrigt?
Jag vill inte ha en "fjortismobil". Är denna det?