webForumDet fria alternativet

Jag har fått pengar!

Konsumentråd

6 svar · 485 visningar · startad av Jamppi

Medlem sedan apr. 2001463 inlägg
Frågan#1

Närmare bestämt 3741 KR från Dusin AB efter att de reklamerat min förra MP3spelare (En Archos Jukebox 10, som väde närmare fyrahundra gram). Och nu vill jag ha en ny, har siktat in mig på denna:
MP3 plejern

Och söker nu efter bästa pris. Eller kanske annat förslag?
Skulle ju hellre ha en med hårddisk så man får gigabyte i utrymme, men det får inte väga för mycket eller vara för svår att bära omkring.
Förslag?
Onlinebutiker?
Max 4000kr.

Medlem sedan mars 20021 889 inlägg

Förslag på onlinebutik: https://www.mp3spelare.com
Jag skulle rekommendera en cd-mp3-spelare.

:)

Nhjaa, jag vet inte, är skeptisk emot CD-MP3-spelarna, det blir så bökigt. En massa CDs, och sen måste man ju bränna in musiken också. Eller det är iallafall den bilden jag fått av sådana.

Tack så mycket för onlinebutiken, verkar ha en del där. Dock var Komplett en hundralapp billigare...

Medlem sedan dec. 2000128 inlägg

Onlinebutik

Directman

Medlem sedan apr. 20021 155 inlägg

Tråkigt att de reklamerade ditt köp, men grattis till pengarna tillbaka - hoppas att du lägger de på något vettigt nästa gång... ;)

Medlem sedan juni 20034 013 inlägg

Jag har en sån här: http://www.dustin.se/shopping/ProductDetail.asp?PID=5010043258 och den kostar ju också 3740 spänn på Dustin. Den väger nästan 300 gram och har 20 GB minne.

Den där du var intresserad av nu kostar ju lika mycket men har bara 0,5 GB minne och väger ju över 400 gram? Det den har som min saknar är radio och inbyggd mikrofon. I övrigt verkar den väl också ha en lite annorlunda form. Min går ner i en större jackficka, annars får man ha den i ryggsäcken eller bältet (fodral med bälteshållare medföljer).

Den är beställd (plus ett par redliga hörlurar).
Denna spelaren beställde jag, borde komma imorgon.
Och den hade bara 512 Mb, ja, vilket är ganska lite jmfrt med hårddisk spelarna. Men efter min dåliga erfarenhet med dessa, och deras stora vikt, så bestämmer jag mig för denn händiga lilla sak på 32 gram(plus lika mycket för ett batteri).
Har surfat runt och läst allehanda artiklar om spelare, och valet hamnade mellan en iPod, 15gb, och denna. Efter en dags velande så blev det dock denna tillslut.

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
128 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)