Jag hade inte, som du verkar ha, någon kabel till min T310 så jag skickade helt enkelt fotona till mig själv via e-posten. Tog ju lite tid men i väntan på en lösning så är ju det ett alternativ kanske? ;)
Jag hade inte, som du verkar ha, någon kabel till min T310 så jag skickade helt enkelt fotona till mig själv via e-posten
tyvärr så har jag ingen epost-funktion på mitt abonnemang :(
Bire skrev:
Får du inte upp telefonen i utforskaren?
Nej, den (USB-kabeln) kommer upp som en com-port, (com3).
I installationsmanualen står det att jag ska hämta "valfri" programvara för min telefon på sonyericssons hemsida, men jag kan inte hitta ett spår att ett program på deras kassa sajt, förutom en "Image-Editor"
Någon som har hittat nåt användbart program där?
...så jag vet inte, om jag för första gången i mitt liv blir rent av tvungen att byta till Nokia för att få en någorlunde fungerande pryl :( ...SE suger verkligen nu :(
Testa programvaran till T610 vetja.. Det funkar säkert.
Problemet är INTE att hitta program för just T310, utan problemet är att hitta ett program över huvud taget... på deras helknepiga sajt (sonyericsson). Nån som hittat nåt där?
Dryden skrev:
Har du bara GPRS aktiverat på ditt abonnemang så kan du köra vilken POP3-mail som helst i T310:an.
Gissa om jag gillar det där företaget, SE .... NEEEEEJ inte längre!
Bire skrev:
Tar mig bråkdelen av en sekund att trycka på den övertydliga supportknappen i menyn på sonyericsson.se
Hmm, jag får bara "Servern hittades inte" på den adressen :( jag brukar köra med https://www.sonyericsson.com och efter 2 klick där så är man framme på sonyericsson.com/se och klickar jag då på "Support" så ska jag söka på T310 och då får jag fram lite välbekant info om telefonen men kommer inte längre :( ....så du som verkar kunna den där djungeln får gärna guida mig fram lite till ett program för att föra över bilderna till datorn.
Väcker tråden igen! ...för jag har fortfarande inte lyckats få över bilderna från telefonen till datorn, efter ca 1,5 månads testande :( tycker riktigt illa om ericsson nu :(
Jag har iaf lyckats få hem programmet "Sony Ericsson - Image Editor", och jag har kontakt i det programmet med telefonen, T310. Men har nu upptäckt att det bara går att skicka bilder från datorn till telefonen med det programmet :( *gråter*
Så igen, Hur ska jag beté mig för att få bilder från mobilen till datorn, innan jag hinner slänga skittelefonen i väggen?? :(