Har använt min Logitech i ett år men nu verkar den vara heldöd. Jag har provat med nya batterier utan något resultat. Just nu har jag både min gamla mus inkopplat på musporten och den trådlösa på USB-porten. Jag har drivrutiner för båda installerade.
I kontrollpanelen - Mus (- Egenskaper för mus) - Enheter - Enhetsinfo: så väljer jag att arbeta med den trådlösa musen. Nästa gång jag öppnar rutan så är den andra musen vald.
Jag har inte saker imellan mus och mottagare, och mottagaren ståd långt ifrån andra föremål. Vad kan felet vara?
Satan vad skumt, nu funkar det. Jag tog ur de laddningsbara och satte i ett par andra, och då fungerar det. När jag sedan sätter i de laddningsbara igen så fungerar det också!
Jag har min mobil liggandes mellan min trådlösa Logitech och mottagaren och jag har aldrig upplevt några problem.
Däremot pajade en MS-mus för mig. Jag reste bort i två veckor och när jag kom tillbaka så hackade sig muspekaren fram. Testade med flera batterier, både laddningsbara och engångs, utan resultat. :l
274 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25