Jag hade nu tänkt att köpa min första mobiltelefon. Helt klart är att det ska vara en Ericsson för stödja den svenska industrin.
Den jag funderar på är t65.
Jag vill komma undan så billigt som möjligt och tänkte därför beställa den från en webbutik. Priserna verkar variera oerhört mycket. Vad är viktigt att tänka på när man köper en mobiltelefon över internet?
att du köper den av ett seriöst företag som du vet eller har egna erfarenheter av ifall det blir garantiärenden osv?
(vet ej hur det är nu, men jag har haft en hel del problem med mina ericsson telefoner)
men frågan är om du verkligen ska ha t65 den börjar bli lite gammal känns det som....
T200 i så fall, helt utan konkurrens. T65:an är gammal, ful och har haft en hel del problem. Satsa på en ny lur, det är mitt råd.
Ett andra råd kan vara att se över vad du verkligen behöver.
t200 är en schysst mobiltelefon. Tyvärr har den inte mycket roligt, utan är mest en vanlig telefon.
T65 är en skittelefon som bara är problem med. Knappsatsen är dessutom icke genomtänkt.
Mitt råd är att köpa från ett större företag på webben. ex www.dustin.se. De är inte billigast men jag har aldrig haft några problem med garantiärenden hos dem och dessutom är de utomordentligt snabba.
Ta inte t200. Jag har den och har haft en hel del problem, många som har problem med mottagning i den och den hänger och startar om sig då och då. Inte baraför mig utan många andra jag känner också. ;)
Jag kan rekommendera en T310. Vet inte riktigt vad du har tänkt dig för pris men den har många bra och basic funktioner. Nackdelen är den väldigt slöa mjukvaran.
371 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25