Beror på om du har behovet av att skicka små multimediameddelanden till dina vänner och bekanta för några kronor styck. Jag har det inte, men ett behov kommer ganska ofta efter själva möjligheten. :)
Är det något som en telefon "måste ha"?
15 svar · 467 visningar · startad av bymarie
Är det något som en telefon "måste ha"?
Beror på om du har behovet av att skicka små multimediameddelanden till dina vänner och bekanta för några kronor styck. Jag har det inte, men ett behov kommer ganska ofta efter själva möjligheten. :)
Har dina vänner stöd för MMS i sina mobiltelefoner? Kommer du själv att skicka MMS istället för SMS? Har du kamera i din mobil? Svara på dessa frågor och förekommer det något nej så ska du tänka över det en extra gång. Idag, i och för sig, så är det svårt att inte få MMS-stöd i en mobil.
MMS. blir roligt först när du har en kamera i telefonen
Okej, men hur kul är det om mina polare in har stöd för MMS..
Se det så här: skaffar du så kanske de skaffar? :)
Hmm.. du kanske har en poäng där.. :)
med kamera är det verkligen skitkul!
Och när det var gratis fram till den 31/5 var det verkligen skitkul :e
Du kan ju även skicka MMS som email och de som inte har stöd för MMS(hos telia i alla fall) får ett SMS med kod till en webbsida där de kan läsa MMSet.
om jag inte minns fel så är mms gratis tom sista juni..
"mms till de som inte har mms-telefon" - funkar bara till de som har telia vad jag vet..
jag blev lite konfys så jag ringde och kollade. telias är gratis tom 1/7.
Jag ringde två gånger och kollade så om inte båda jag pratade med var idioter så är det så..
Ring gärna själv och kolla, 90350 (slå ditt mobilnummer först och välj sedan val 3).
Jag kommer iaf ställa till ett jävla liv om jag får några mms debiterade för den perioden. Har skrivit ned deras namn. Gör så du också.
siten ja... den är aldrig uppdaterad. hoppas dom tar ned den siten inom kort.
Är nog upp till var och en, kan i för sig vara bra när man
ska ut och resa då man både kan ha foto och telefon i ett... :D
comviq har gratis mms fram tills efter sommarn 2003 :D