webForumDet fria alternativet

Någon som sett om T610 börjat säljas?

Mobiltelefoner

69 svar · 2 032 visningar · startad av Addeladde · sida 3 av 4

Frågan, av Addeladde

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Ahh.. Ja, kanske det! :e
Får kanske lite mer hjälp där.. ;)

*Följer PersianBulldog rekommendation*

Medlem sedan juli 20001 628 inlägg

I vilka butiker (främst i stockholm) har man störst chans att hitta T610?

Medlem sedan maj 20023 372 inlägg

Går den att ringa med också? §e

vem bryr sig om att ringa...så skaffar man mobiltelefon..detta är mobil, dvs multimedial kommunikationsenhet :P sluta lev på 90 talet hehe

Medlem sedan mars 20016 260 inlägg

hehe.. för mobiltelefoner e INTE till å ringa till.. d e typ d minsta användingsområdet..

Medlem sedan jan. 2000415 inlägg

Fv02 skrev:

fredda, vill du ha mp3 spelare kan du ju skaffa den som är för T610 sen från SE. kör memorystick duo & använder mobilen som trådlös fjärr genom blåtand

Tack för tipset men nja vet inte...

Var väldigt väldigt nära att köpa en i lördags, stod och klämde lite på den i butiken men nej jag var inte kär i den så jag lät bli :r Det omtalade bruset, den svarta platsiga färgen och minnet på 2mb gjorde att jag inte bara kunde men vi får väl se...

Beställde precis en T610 i en webbutik, ska få den nu i veckan. Känns bra men lite nervös att jag kommer bli besviken.... asch så kommer det ju inte bli. Den var nyskeppade till butiken så med lite tur får jag en brus-fixad telefon.

men sluta ha så jävla yberhypade förhoppningar ;)

a just det :p

Nä tänkte mer på att jag kanske inte borde ha slängt ut min stackars pengar på en el-pryl just nu. Hypad blir nog inget förrens det kommer upp i Neonode klass :)

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Neonode = Bara en dröm än så länge..
Sony Ericsson regerar & i synnerhet T610!

Medlem sedan aug. 20011 946 inlägg

Är ruskigt sugen på T610, intalar mig själv att det nog är något fel på min siemens s45 så jag motivera mig själv att lägga ut pengarna.

Medlem sedan okt. 2001108 inlägg

Jag beställde en T610 i fredags så den kommer i veckan nångång :)
Kommer antagligen att kännas skumt att byta från Nokia till SE men får se hur det går.

Skumt att byta? Och du ska heta switch? :)
Kommer ihåg för längesen när min T39:a var inne på lagning och jag fick använda mig av en N 3310 istället, brrrrr inte roligt.

Ja precis:
Neonode = Dröm = Hype = Vill ha = Kommer aldrig?

Medlem sedan aug. 20023 005 inlägg

Flämt

Idag fick jag min T610! :) Hittils är jag riktigt nöjd!

du råkar inte heta logic5 på irc? ;)
gratulerar....

Fv02, jovisst gör jag det :)

Har haft min T610 sen i onsdags och den är bättre än jag hade förväntat mig. Min hade tyvärr också ljudproblem :x Och jag tycker det låter rätt mycket om den. Ringde till SE support de sa att det endast var en verkstad i hela landet som kunde fixa detta problem och den var lokaliserad i Kristinehamn!
Support killen trodde att det både var mjuk- och hårdvaru problem.
Fick även ett namn på verkstad i Stockholm (Ängström) som jag ringde. De ville inte ta emot telefonen för de kunde inget göra ännu. De föreslog att jag skulle höra av mig i slutet av nästa vecka och se om det hänt något. Ja så vänta lär det nog bli...

Annars funkar allt bra. Minnet tog slut väldigt fort men efter att ha rensat bort onödiga standard bilder, prog m.m. så är det lugnt.

När jag går in på Internettjänster så kommer jag till SE:s lilla portal vilket tar några sekunder att ladda in. Finns det ingen möjlighet att direkt komma till Bokmäken osv? Länken bredvid går till SE wap sajt, den skulle jag också vilja kunna byta.

Medlem sedan aug. 20011 946 inlägg

dahlgren skrev:

Är ruskigt sugen på T610, intalar mig själv att det nog är något fel på min siemens s45 så jag motivera mig själv att lägga ut pengarna.

Nu har jag lyckats motivera mig och har nu inhandlat en t610 och en bluetooth adapter. Så nu sitter jag bara och längtar tills den har blivit laddad.

Medlem sedan dec. 2002797 inlägg

varför vänta tills den laddat klart? jag har aldrig märkt någon skillnad på hur länge batteriet räckt...
och man har ju sällan kvar telefonen så länge innan man byter att det skulle märkas...

i manualen till min 3650 skriver nokia tom att det går bra att använda telefonen medans den laddar (innan man laddat den fullt första gånger alltså)!

262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)