Jag måste köpa en ny telefon. Har ni några tips?
Jag tänkte på en Orange SPV men jag hittar den inte någonstans.
Kan man använda den i sverige och i så fall var köper man den?
Har ni några andra tips på bra mobiler? Vill gärna kunna synka med datorn kalender och kontakter. T68i är uteslutet och även alla Nokia telefoner. Om telefonen inte kommit än orkar jag max vänta 2 veckor.
Eftersom Orange lagt ned sin verksamhet här i Sverige och heller aldrig haft ett svenskt GSM-nät så lär du nog få leta länge innan du hittar den i en svensk butik.
Köper du den utomlands så bör du kolla upp så att den inte på något sätt är låst till Oranges nät eller liknande.
Har du fortfarande inte köpt någon telefon? Eller är du en sådan där som byter mobil oftare än underkläder? ;)
Får man fråga varför du helt uteslutit Nokia och Sony Ericsson? Hur är det med Siemens då? Har hört goda saker om deras S55.
Gillar inte Nokia helt enkelt.
Sony-Ericsson är mitt favoritmärke men en T68i har jag ju precis haft och då vill jag inte ha en ny sådan.
S55 har jag hört att den inte ska vara så bra från en kompis som jobbar i en Teliabutik.
Jag har inte köpt någon ny telefon sedan min gamla blev stulen. Använt någon gamal 3210 eller vad de heter. Nej jag byter inte telefoner oftare än underkläder. Har en telefon ca 1 år sedan byter jag.
Min telefonhistoik:
T68i
T28
Nokia 5110
Ericsson 317
Mototola Flare.
T610 är inte en multimedia mobil till 100%,,,
P800 klarar video och mp3 direkt vilket jag ser som stor fördel & då är den inte alls stor & klumpig om man tar med det i jämförelse..
P200 dyker snart upp & blir nog en budget P800 variant riktad mot ungdommarna..den blir spännande...
Har prövat en P800 i en vecka och den var inte bra. Massa mjukvarufel och dåligt ljud när man inte pratade i handsfreen.
Kanske bara var just den telefonen som var konstig.
Jag vet att det kommer massa nya telefoner snart men jag kan inte vänta mer en högst et par veckor.
Beställde precis en T68i som jag får ha så länge tills något roligare dyker upp på marknaden. Det är ju trots allt en bra telefon som jag var nöjd med och sedan har jag ju mobilhållaren i bilen som fortfarande sitter kvar.
Men har ni andra förslag kan man ju alltid avbeställa.
T68i är fortfarande idag en myycket bra mobil...
SE´s mp3 spelare kan du ju skaffa till senare...sen så kan du ju använda den för att fjärrstyra datorn mm underhållande mobil misnt sagt, kommer hålla i sig åtminstånde 1 år till tror jag, ingen mobil som man ser som gammal och skit
3650 och 7250 kom up i dagarna nu o dom ser väldigt ATTRAKTIVA ut ;) Funtar starkt på en 7250 varit min favvo ett bra tag nu men återstår o se... kanske blir galen i 3650 när man kommer te affären o ska inhandla en =b
som du sa så kan du filma & även se filmer
3650 har dessutom minneskorts plats bakom batteriet (MMC standard) som gör att man kan expandera lagringsutrymmet...
inte helt fel att se ett futurama avsnitt på tunnelbnan t.ex.
synd att 3650 återger ljud i mono endast, mycket synd
P200 dyker snart upp & blir nog en budget P800 variant riktad mot ungdommarna..den blir spännande...
Har du någon info om den telefonen eller är det bara rykten som går?
Jag behöver också en ny telefon men jag ska vänta ett litet tag till. Det är många bra hybrider på gång, avancerade små telefoner som ger det där extra. Neonode N1, SE T610, Siemens SX1... :birp