Frågan 18 mars 2003 13:05 #1 Är det någon här inne som har möjligheten att skicka fax?
Skulle vilja be om en tjänst om någon här skulle kunna skicka ett fax till 775-806-2028 som jag har registrerat nu. vill se om faxet kommer fram till min email..
Men.. Jag har ju ingen fax. :/
Är inte detta fel forumrum? *undrar*
m_soderlund skrev:
Men.. Jag har ju ingen fax. :/
Är inte detta fel forumrum? *undrar*
jag har ingen anning om detta e fel. fanns ju inget annat som passade in förutom cafe.
G goldy Medlem sedan apr. 2001 3 689 inlägg *går direkt till faxen o faxar*.........>
goldy skrev:
funkande ju inte
:q
Konstigt,
Testa att skicka till denna om du orkar/har tid
1 240 358 7546 detta är ett utlänskt (usa) nummer som ska vidarebefodra faxen till min mail.
Eller känner någon annan till nån faxztjänst som verkligen funkar och är gratis?
bassebhu Medlem sedan nov. 2001 6 480 inlägg O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg Uh.. 1 240 358 7546 gick till en telefon, där nån brud svarade.. :l
OveRRidE skrev:
Uh.. 1 240 358 7546 gick till en telefon, där nån brud svarade.. :l
ehh, det var mindre bra, det känns som om jag ska ta och köpa en billig faxmaskin och koppla in den här hemma
Tengblad Medlem sedan dec. 1999 8 277 inlägg Flyttad från Café.
Tengblad
Moderator, webForum
Jag sade ju att tråden skulle vara i något annat rum. Men tänkte mer på ett "tjänster-rum", som dock inte finns. :(
m_soderlund skrev:
Jag sade ju att tråden skulle vara i något annat rum. Men tänkte mer på ett "tjänster-rum", som dock inte finns. :(
Jag tänkte också på ett *tjänste-rum* men hitta inget. :(