Ja, jag har redan en sån här (som inte är helt färdigbyggd p.g.a. att delar fattats (köpte den 2001) ) men nu tänkte jag att om man vill vara två och köra båt så får man ju turas om OM man inte har 2 st så nu frågar jag er här om råd vad jag ska göra, köpa enBlue Streak eller 30 cd-skivor!?
Den som vill leka med dig får väl köpa en egen kärra? :)
Jag vet inte om jag tycker att du ska köpa 30 cd-skivor dock. Köp ett par skivor, och spara resten av pengarna. :)
Måste man verkligen köpa något bara för att man har pengar över :q Tycker att du ska spara lite pengar. Alltid behövs det till nått vettigt förr eller senare.
Äh fan, ingen skulle nånsin vilja köpa en egen, de är lata och snåla :P men ja, detta är ju ett dilemma men jag har fått svaret att båten vore bäst av några här hemma så det lutar mycket åt det hållet, just för tillfället har jag ca 100 kr men jag fyller år snart och ska bara önska mig PENGAR, enbart, sen kommer ju namnsdagen i Maj!
satsa på en Jetstram 1000! eller så köper nått amatörbyggt skrov i glasfiber, altså ett riktigt offshore skrov så köper du till en 3,5 CC motor med en racing ljuddämpare, och byter ut topplocket mot en från båt för att ha vattenkylningen!!
så lånar du ut majestyn till kompisar, medans du kör med den brutala monster maskinen =) =)
246 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849