Det tror jag inte att det går. Du avkodar ju bara en kanal åt gången i decodern, skall du kunna titta på olika saker från parabolen på olika tvapparater får du ha mer än en decoder.
Produkt för 699:-
Annars kan man göra som vi gjort. På sladden som går in i tvn (inte scart kontakt, utan den gamla sortens kontakt) kopplar man en t-förgrening. Från t-förgreningen går en sladd in i tvn, medans den andra sladden går till en annan tv. Vill man ha samma utbud på flera apparater, så kopplar man in fler förgreningar!
Så nu kan jag sitta här och se på tv3 via parabolen, medans mamma ser på en videofilm i köket, pappa ser på Canal+ i vardagsrummet och min syster ser en dvd-fil i sitt rum! Du kan dock bara se på en kanal från parabolen samtidigt (du kan se samma kanal på flera tv-apparater samtidigt, men inte olika parabolkanaler)
Vi har kopplat likadant som Peeer. En fråga bara. Har ni både Canal Digital och Viasat?
Själv har man Viasat Guld med femman på separat parabol :e
Vi har viasat på parabol och boxers utbud på boxern (var skulle det annars vara??) Sen har vi en parabol riktad mot astra satteliterna, där har vi en massa tyska kanaler som man inte förstår ett skit av! :e