Är det någon som vet hur man hardresetar en Ipaq 3630! Jag har nämligen glömt handboken på kontoret och skulle behövt fixa till den innan helgens slut!
Jag plockade ner en pdf från Compaq men deras exempel på hardreset fungerade inte!
Finns det inte en knapp på undersidan på den som du skall trycka in eller dra i sidled eller nåt sånt. Har för mig att den sitter bakom nån liten skjutlucka.
Det är helt riktigt!
Det finns ett litet hål som man kan trycka in med pennan. Trycker man in en gång så startar den om Windows. Trycker man ett par gånger så försvinner allt man lagt in i den förutom kontaktlistan och det är just den jag vill bli av med!
Sedan finns det som du säger en batterilucka man kan föra åt sidan och låta den vara öppen i någom minut. Men det händer inget fastän jag haft den öppen i mer än 15 minuter!
Finns det inte två ställen där man kan pilla med en penna där. Har för mig att höger sida är det du har gjort och vänster för att göra en totalreset men som sagt, det var ett tag sedan jag hade den modellen.
På min 3660 sitter det ett hål uppe i vänstra hörnet bredvid loggan, om man trycker in den tillräckligt länge så försvinner allt vad jag har för mig.. Eller så kan du ju vänta ett par dagar utan att underhållsladda iPAQen så sköter ju det sig själv tack vare den enormt dåliga standby-tiden :).
Löste problemet precis!
Kan tyvärr inte säga precis hur jag bat mig åt! Men efter att petat ett par hundra gånger med pennan i alla hål så lydde den till slut :)
Tack för hjälpen förresten!
246 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849