gå dit och säg att du pratat med konsumentverket och dom har sagt att du skall få en ny telefon (eller HELT lagad)...hjälper dom dig inte då så be dom själva ringa till konsumentverket (medans du är med) och kolla vad dom säger...dom kommer också att säga att den skall bli utbytt (eller HELT lagad)...(om det nu är som så att du köpt en "drulle"-försäkring som alltså gäller mot allt bara du kan lämna in någon del av telefonen...) (kommer precis från ett krig angånde Nokia 8210 som jag köpte hos SIBA....fick den efter att jag bad dom ringa konsumentverket utbytt mot en 6510 vilken nu är sönder den med så nu är jag i kontakt med dom igen och förhandlar till mig en t68i mot att jag betalar 1000 kr extra men det är det värt...)
Denna kanske ska vara i cafét, jag vet inte. Någon som har erfarenhet av att få sin Ericsson t28s lagad, luckan i detta fall :)
Var lite berusad, skiten gick i 3 delar, luckan är helt av så jag kan enbart lyssna när folk ringer till mig, he he. Iaf. har jag garanti som säger att de reparerar den, men den är helt knasig förutom luckan och det säger de att de inte fixar. Så om jag råkar slå sönder den lite till så måste de ju ge mig en ny telefon, eller hur ? Har ju betalat 1000:- extra när jag köpte den för att få en ny om den får sönder eller inte fungerar...
Vad ska man göra ?