var nyss inne på ONOFF här i ö-vik..........skulle läma tillbaka min mobiltelefon som det har varit konstant fel på, pratade med nissen i kassan och han sa att han kunde ge mej en telefon i samma prisklass som min gamla telefon (2696:-) men om jag valde att ta kontanter så kunde han bara ge mej 1400:- för att telefonen är "ju trots allt ett år gammal"...............är det bara jag som tycker att detta är helt åt hel***e? :q
jo men jag vill ju ha en helt annan.........jag hade ju tänkt att få pengarna tillbax, skaffa en telefon med abonnemang och resterande av pengarna hade jag tänkt att lägga på abonnemangs avgifterna..........
Jag ser inte var problemet ligger, det är väl fullt normalt att du får mindre pengar tillbaka. Det är ju inte så att OnOff köper in telefonerna för 2696:- om dom sen kostar det i butiken. Den summa dom får ligga ute med är samma oavsett om du tar en telefon eller om dom lägger ut pengarna.
Oftast kan du be om tilgodokvitto istället o då får du på hela summan eftersom du binder dig o göra ett köp i samma butik så de kan dom nog fixa åt dig