Det är så här att jag har bestämmt mig för att köpa en ny mobil men vet inte riktigt vad jag ska köpa. Jag har funderat lite på Sonys CJM-5 el. 6. Har ni några tips på modeller som är bra? Jag är ute efter en telefon som har bra och enkla funktioner.....det behöver inte vara en massa spel, radio eller sånt tjafs.
------------------ /Mvh Tengblad
"Livet är som ett avloppsrör, långt och fullt av skit"
Ni verkar gilla ericsson.....har haft en ericsson 868 dom senaste 3 åren och den har funka skit dåligt. Jag har lämnat in den typ 65ggr för lagning och nu börjar den paja totalt.
Men nu har jag bestämmt mig för en Sony CMD-J5 som den visst hette. Var och kolls på den igår.
------------------ /Mvh Tengblad
"Livet är som ett avloppsrör, långt och fullt av skit"
Tengblad: Om du bestämt dig för Sony, kanske du borde vänta lite på att J70-modellen ska komma ut. Läste om den i senaste numret av Mobil. Den ska visst vara så gott som identisk med J5, med skillnaden att den har inbyggd antenn och bättre batteritid.
Enligt tidningen ska den finnas ute under november, till ett ungefärligt pris av 2200 kr.
Jag kan mycket varmt rekommendera Ericsson T39! Helt underbar lur med allt utom termometer. Framförallt så är det bra mottagning och bra ljud. Har haft en T68 också men kan inte rekomendera den! Skitsnygg med bra funktioner men dålig mottagning. Jag är skeptisk till telefoner utan antenn. (än så länge) Har precis skaffat min andra T39 och blev precis lika nöjd som första gången. Det bästa av allt är kalendern! Jag har haft en hel del ericsson telefoner och T39 är outstanding! För övrigt så har T39 och T68 näst intill identiska menyer så det ända du får med T68 är färgskärm som drar en massa batteri. För skoj skull så listar jag alla mina Ericsson som jag haft:
GH337
GF337
GF388
GH388
GH688
GH628
768
788
T18
T28
T39
T68
:)
------------------ www.gametrade.nu
You will be playing my games with your body in flames!
Tja, kör nu med en Nokia 3330, bytte denna sommar efter att ha kört med min 3110 i två år(vilken rekomenderas om man är i millitären, den tål ALLT).
Hursomhelst 3330:an har ju ingen antenn men jag får ganska bra mottagning t.om. på ställen dit masten just och just når(alltså 1 streck och mindre på mottagnings visaren).
Väntar nu sen bara på nån kommentar om fjortis telefoner el. nått liknande :l
------------------
His Divine Shadow is the most despicable being ever created.(så sade en fan)
Sprit löser inga problem. Men det gör inte mjölk heller.
? Den ska visst vara rätt säker, även för militära ändamål
Jo, det är den säker, men problemet med militär kommunikation är ju att vid en krigshändelse så kan man inte direkt förlita sig på mobilnätet för det lär redan vara off-line, det ser Spetnazfarbröderna till :).
------------------
det finns ingen.info tillgänglig.
"inside every human being there's an american trying to get out".
I flottan var det ett himla tjat om att man inte fick ha mobilen på på övningar för då kunde piraterna triangulera in ens position och komma och skjuta en i sank :)
man går ju radio och radartyst en hel del....
------------------
The computer is mightier than the pen, the sword, and usually, the programmer.
Sgtpepper:
Nej inte kast med liten lur här inte! Men byter man snabbt så hinner inte telefonen tappa så mycket i värde, och då kostar det inte så mycket att byta ofta.
------------------ www.gametrade.nu
You will be playing my games with your body in flames!
264 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25