webForumDet fria alternativet

Nån som har en erfarenhet av detta bildrör eller hela tvn

Ljud & bild

4 svar · 366 visningar · startad av erka

Medlem sedan dec. 19996 522 inlägg
Frågan#1

Köpte idag
http://www.netonnet.se/item.asp?iid=15252

Pratade med min farbror som är tvguro åt expert typ och han sa att det var bra för att vara en tv i denna låga prisklass. Han tyckter man ska slänga ut 30lax på en tv, det tycker inte jag. Inte ännu iaf :e

Någon som vet hur bildröret är och om philips brukar göra bra prylar.

Ännu kan jag avbeställa ;)

------------------
Real mad hiphop flavaz kickin' it right from tha street without no FEAR, Yo !

Medlem sedan juni 200167 inlägg

Är en kanon TV, förmodligen den bästa i prisklassen. Finns nu även i svart och heter då 32PW8707.

Marknadens klart bästa bildhantering, och med det menar jag hur den visar bilder i olika format. Till exempel om det är sändningar i 4:3, 16:9 eller 21:9 så ställer den i sig själv med väldigt bra resultat. Fyller hela rutan utan att förvanska bilden mer än nödvändigt. 1200 sidors text-tv minne är ju inte helt fel det heller...

------------------
Det finns alltid ett bättre sätt...

Medlem sedan dec. 19996 522 inlägg

Om man ska upp ett steg, vad finns det för alternativ, sony triniton eller vad de heter runt 20 000 då eller ?

------------------
Real mad hiphop flavaz kickin' it right from tha street without no FEAR, Yo !

Medlem sedan juni 200167 inlägg

Det som tillkommer är mest krimskrams. Bänk i samma stil som TV:n, (finns iofs till den du har beställt oxå) extra högtalare osv. Jag tror att du kommer att bli jättenöjd.

(varför låter det som om jag jobbar på philips...)

Allvarligt talat så har jag själv en tidigare modell av samma TV och den fungerar toppen.

------------------
Det finns alltid ett bättre sätt...

Medlem sedan nov. 200120 inlägg

Säkerligen har du redan fått hem TVn, men jag måste bara säga att Philips har i runda slängar ett års försprång före Sony vad gäller 100Hz-tekniken. Sony är klart bäst på 50Hz-apparater.

249 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
121 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
117 ms — ändringar (db)