webForumDet fria alternativet

CD-Spelare

Program & appar

6 svar · 396 visningar · startad av bughawk

Medlem sedan juni 20001 839 inlägg
Frågan#1

Jag tänker skaffa mig en CD-freestyle, och undrar om ni har några tillverkare/modeller att rekommendera? (prisklass: ca 700 kr (1000 kr inkl hörlurar))
Jag ska använda den mestadels för utomhusbruk, vilket medför att den bör klara av att man går med den, utan problem...

------------------
/ bughawk < bughawk at chello.se >

I may disagree with what you have to say, but I shall defend, to the death, your right to say it.
- Voltaire (1694 - 1778)

Medlem sedan dec. 19992 615 inlägg

Jag är lycklig ägare av en Panasonic sedan 1997, den saknar dock "skakminne". Jag skulle nog köpa en Panasonic idag om jag var i behov av en ny :)

------------------
F.Sundström
Den som söker skall finna!

Medlem sedan apr. 20002 882 inlägg

Jag har en Sony sen två år tillbaka som fungerar klockrent! Skakminne som fungerar bra, hörlurar med fjärr ingick (!) och den drar inte så överdrivet mycket batterier. :)

------------------
It's software it's hardware, It's heartbeat is time-share
It's midwife's a disk drive, It's sex-life is quantised
It's self perpetuation a parahumanoidarianised - Back to humans!
Queen - Machines (1984)

Okej, det verkar stämma överrens med vad jag hittils har hört. :)

Någon som har aning om modeller?

Hmm, och, hur är det med det här med laddningsbara batterier? På affärernas hemsidor står det att vissa stöder det och andra inte. Vad de menar du är väl att spelarna har inbyggda laddningsbara batterier, istället för att man annars måste köpa till det separat? Om ja, vilket är bäst, inbyggda eller seperata?

------------------

I may disagree with what you have to say, but I shall defend, to the death, your right to say it.
- Voltaire (1694 - 1778)

Medlem sedan apr. 20002 882 inlägg

Till min Sony följde det med ett laddningsbart batteri som har samma form som två AA-batterier (som den går på vanligtvis), när man sätter i nätadaptern laddas batteriet - smidigt som tusan om man gillar laddningsbara batterier. ;)

------------------
It's software it's hardware, It's heartbeat is time-share
It's midwife's a disk drive, It's sex-life is quantised
It's self perpetuation a parahumanoidarianised - Back to humans!
Queen - Machines (1984)

Medlem sedan mars 20016 260 inlägg

skulle jag köpa en cd freestyle idag hade jag lagt på några hundra kronor och få en som kan spela mp3 cd skivor också.. *tipsa*

------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.

Q: Det låter praktiskt måste jag säga! :)

Jymdis: Jo, jag har tänkt på det, men sen kom jag fram till att det inte är värt att lägga dubbla summan för den finessen... Inte för mig just nu iaf.

------------------

- Voltaire (1694 - 1778)

267 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
136 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
136 ms — ändringar (db)