Har ett litet problem. ;)
Såhär ligger det till; när jag skulle installera alla grejer på min nyinköpta Mac så verkar det som att jag lyckades med bedriften att inte installera MacOS X samtidigt som jag la in MacOS 9. Skivorna man installerar ifrån heter Återskapa program 1-3. Nu i efterhand har jag inte en aning om hur jag ska få in MacOS X, kör jag Återskapa program-skivorna så ominstallerar bara MacOS 9.2.1.
Jag vet att det ska gå på något vis, fanns med någonstans under installationens gång när jag installerade första gången.
Tacksam för snabb hjälp.
------------------ Joakim Rosenqvist
Ah! this miasama of a rotting God!
Kan sluta illa när man inte läser papperna man får med ordentligt. Det skulle visst inte följa med något Mac OS X, utan det får jag när jag har skickat in en blankett till Apple.
Jag har varit och kikat där, och det fanns inget MacOS X.
Men det verkar som sagt ha löst sig nu, väntar bara ivrigt på att OS X-skivan ska skickas från Irland. :)
Är du säker, är inte "återkspa" skivorna kopior av disken så att man inte kan se vad dom innehåller direkt men om man installerar dom så får man med 9 och X? (kan inte kolla nu har mina på jobbet).
------------------
If you can't convince them, confuse them.
Är du säker, är inte "återkspa" skivorna kopior av disken så att man inte kan se vad dom innehåller direkt men om man installerar dom så får man med 9 och X? (kan inte kolla nu har mina på jobbet).
Med tanke på att jag mailade Macoteket, som jag beställt datorn ifrån, så är jag tämligen säker. ;)
244 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2