webForumDet fria alternativet

Vilken telefon ska jag köpa?

Mobiltelefoner

6 svar · 870 visningar · startad av MickeA.com

Medlem sedan feb. 20034 441 inlägg
Frågan#1

Tjena hej,

Letar efter en telefon till tjejen. De enda "kraven" jag har är väl eg. kamera med "riktig" blixt och Android. Kollade på Samsung Galaxy W som stämmer in bra på ovan, men den var jäkligt dyr. Jag vet att det finns ett par bra Sony-telefoner men har ingen bra koll på vad man ska ha. Om det är knappar eller pekskärm spelar inte så stor roll, men de flesta Androidtelefonerna nu för tiden är väl mer eller mindre knappfria?

Någon som har förslag? Lite svårt att säga budget med tanke på att telefoner i allmänhet är billigare här, men låt säga runt ~2,000 spänn eller så.

Tack!

/R - wiFi är ju bra skit också!

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

Den hon kan få hjälp med.
Som introduktion och vägledning!
Dvs. samma som du! Fast i gulligare färg!

Haha inte fan att jag köper en Galaxy S2 till henne... :)
Du får tänka på att jag är i tredje världen. Men något till vettigt pris.

Medlem sedan apr. 201221 inlägg

Hej

Hejsan jag använder själv Samsung Galaxy S2 köpte den på netonet för 5000kr ungefär. Det låter väldigt dyrt men det är en mobil som håller minst 5 år.

Medlem sedan jan. 20061 807 inlägg

ZTE Skate, 1800 spänn i gamla svedala.

Coolt, ska kolla efter den där nästa gång jag är i storstan. Fler förslag är välkomna under tiden, såklart...

Medlem sedan maj 20053 909 inlägg

Jag har ZTE Skate själv, skaffade den när min Sensation ballade ur och fick lämnas in. Dock betalade jag bara 1 190 kr på Elgiganten (har nog iof ingen betydelse), jag är riktigt nöjd med luren. Väldigt bra batteritid men inte världens bästa kamera tyvärr.

270 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
144 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)