webForumDet fria alternativet

Nokia E75-tråden

Mobiltelefoner

5 svar · 723 visningar · startad av Bire

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg
Frågan#1

Jag har fått en sinnesrubbning & köpt en telefon från fienden, nämligen en Nokia E75.
Konstigt nog är jag rätt nöjd med den + lite imponerad.

Största problemet än så länge är att det inte finns nån iSync-plugin tillgänglig för den än.. Vilket suger hårt.
Nokia valde att lansera en telefon med fullt stöd för iSync, men det finns ingen rogramvara för det än.

Bara för att jag kräktes lite galla så släpptes iSync-pluggen i dag: http://europe.nokia.com/get-support-and-software/product-support/isync/compatibility-and-download

Medlem sedan feb. 20003 257 inlägg

Var och klämde lite på E75 igår, riktigt trevligt tangentbord och det rycker lite i köpsuget, verkar vara en riktigt grym leksak faktiskt! :)

Jag är rätt nöjd faktiskt, dock är den ju inte alls lika kul på funktioner som en Iphone, men som telefon är den överlägsen.

Medlem sedan juli 20015 107 inlägg

Bire skrev:

Jag är rätt nöjd faktiskt, dock är den ju inte alls lika kul på funktioner som en Iphone, men som telefon är den överlägsen.

Äger ingen själv, men klämt på en polares.. Den där Streckkodsläsaren, vad är det egentligen? Och vad ska det vara bra för? :S

M.Cheraghi skrev:

Äger ingen själv, men klämt på en polares.. Den där Streckkodsläsaren, vad är det egentligen? Och vad ska det vara bra för? :S

Den läser streckkoder..

254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
130 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
120 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
131 ms — ändringar (db)