SSjodahlMedlem sedan maj 20033 218 inlägg
Mysko skrev:
jag skulle vilja ha en sådan där mackapär som kan störa ut alla mobiltelefoner inom en viss radie, vet inte varför det skulle vara bra för men fan vilken maktkänsla.
Kanske ska prata med wf:s psykolog nu.
Finns det sådana till vettigt pris?
PhorpherMedlem sedan feb. 20002 300 inläggPackade upp min PS3:a igår. Grymt nöjd! :)
Okkido skrev:
Så när den kommer så kommer jag givetvis köpa den. För 3G är det enda som saknas för att göra iPhonen till en mobil tio år före sin tid
Jo, det är just det som saknas, annars så håller jag med om att Iphonen är väldigt trevlig, användargränssnittet väcker ett habegär helt klart. När 3G kommer så köper jag en sån, hoppas det inte dröjer så länge bara.
Sjodahl skrev:
Det gör det säkert, precis som det finns prisvärda automatkarbiner och personminor att köpa om man har de rätta kontakterna. Precis som automatkarbiner och personminor så är dock radiostörutrustning olagligt att inneha för andra än de med tillstånd (som t.ex Försvarsmakten)....
SSjodahlMedlem sedan maj 20033 218 inlägg
sgtpepper skrev:
Det gör det säkert, precis som det finns prisvärda automatkarbiner och personminor att köpa om man har de rätta kontakterna. Precis som automatkarbiner och personminor så är dock radiostörutrustning olagligt att inneha för andra än de med tillstånd (som t.ex Försvarsmakten)....
Ja alltid skall det vara något!
Hur fungera det i en Bio igentligen? Skickar man ut massa skit på mobil frekvensen bara?
OolarssonMedlem sedan feb. 200777 inlägg ...
Inte kul för en student att läsa en sån här tråd.
Prylarna som ingen egentligen behöver är till för att döva den mentala missär som uppstod när religionen avskaffades. Att inte köpa krimskrams som man inte behöver är ett tecken på intelligens och livsvisdom.
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg
olarsson skrev:
Prylarna som ingen egentligen behöver är till för att döva den mentala missär som uppstod när religionen avskaffades. Att inte köpa krimskrams som man inte behöver är ett tecken på intelligens och livsvisdom.
Eller så kan man kalla det för ren snålhet. §e
Finns det så behövs det. Hur svårt är det....
OolarssonMedlem sedan feb. 200777 inlägg
Finns det så behövs det. Hur svårt är det....
Nja det kan ju finnas för att folk är fåfängda nog till att vilja ha det. Det är ju inte direkt svårt att se att prylarnas primära syfte i allmänhet är att markera att man är en modern människa som kan kosta på sig det senaste och inte funktionen hos föremålet som sådant.
MyskoMedlem sedan juli 20071 068 inlägg
Sjodahl skrev:
Mja..... vettiga priser, allt är relativt, beror på hur stort behov man har att jävlas med folk man inte känner utan att dom vet om det.
Dealextreme har sjukt mycket skumma grejjor man sällan verkligen behöver. :D ... prylnödens hemmaplan.
SSjodahlMedlem sedan maj 20033 218 inlägg Tänkte slå till på en sådan här idag men var tyvärr stängt ;(
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=237749
Någon som testat eller har?
MyskoMedlem sedan juli 20071 068 inläggDet gäller att man inte har några trösklar i hemmet annar så bli den ju bara att städa i ett rum.
SSjodahlMedlem sedan maj 20033 218 inlägg bara högra trösklar in till toan, resten ca 1cm ; )
SSjodahlMedlem sedan maj 20033 218 inlägg Sigma Objektiv 70-300/4-5,6 APO Canon
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggEn limegrön sladdlös borrmaskin på Clas Olsson som jag inte ens kan namnet på...
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggJag har precis köpt en Tomtom GPS som jag bara måste ha. Jag måste bara köpa till John Cleese och Ozzy Osbourne som guide-röster så är den komplett! :D
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggOzzy är tyvärr rätt kass, men Cleese är lysande!
SSjodahlMedlem sedan maj 20033 218 inlägg 1st alkoholmätare, kan vara bra såhär inför semestern.
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg...jag köpte en ny mobiltelefon på flygplatsen i Dubai, har velat/behövt ha en ny ett tag nu men inte hittat nån riktigt intressant, så det blev en som är snäppet bättre än min SE K800i och som jag kan ha tills den där optimala supertelefonen som jag vill ha kommer :)
Det blev en SE C901 (svart). Känns väldigt mkt trevligare än den klumpiga K800'an (som iofs är lättare). (y) (y) (y)