webForumDet fria alternativet

Flest prylar när han dör vinner!

Datorhårdvara

42 svar · 3 611 visningar · startad av Sjodahl · sida 2 av 3

Frågan, av Sjodahl

Vilken var din senaste Vill/Måste/Behöver/Testa pryl som du säkert kommer ha väldigt stor nytta av ; ) Tänkte vi kunde samla ihop lite "vettiga" prylar i denna tråd. Detta blev min: Globalsat GH-615B GPS-klocka

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan maj 20033 218 inlägg

Mysko skrev:

jag skulle vilja ha en sådan där mackapär som kan störa ut alla mobiltelefoner inom en viss radie, vet inte varför det skulle vara bra för men fan vilken maktkänsla.

Kanske ska prata med wf:s psykolog nu.

Finns det sådana till vettigt pris?

Medlem sedan feb. 20002 300 inlägg

Packade upp min PS3:a igår. Grymt nöjd! :)

Medlem sedan apr. 20007 588 inlägg

Okkido skrev:

Så när den kommer så kommer jag givetvis köpa den. För 3G är det enda som saknas för att göra iPhonen till en mobil tio år före sin tid

Jo, det är just det som saknas, annars så håller jag med om att Iphonen är väldigt trevlig, användargränssnittet väcker ett habegär helt klart. När 3G kommer så köper jag en sån, hoppas det inte dröjer så länge bara.

Medlem sedan apr. 20007 588 inlägg

Sjodahl skrev:

Det gör det säkert, precis som det finns prisvärda automatkarbiner och personminor att köpa om man har de rätta kontakterna. Precis som automatkarbiner och personminor så är dock radiostörutrustning olagligt att inneha för andra än de med tillstånd (som t.ex Försvarsmakten)....

sgtpepper skrev:

Det gör det säkert, precis som det finns prisvärda automatkarbiner och personminor att köpa om man har de rätta kontakterna. Precis som automatkarbiner och personminor så är dock radiostörutrustning olagligt att inneha för andra än de med tillstånd (som t.ex Försvarsmakten)....

Ja alltid skall det vara något!
Hur fungera det i en Bio igentligen? Skickar man ut massa skit på mobil frekvensen bara?

Medlem sedan feb. 200777 inlägg

...

Inte kul för en student att läsa en sån här tråd.

Prylarna som ingen egentligen behöver är till för att döva den mentala missär som uppstod när religionen avskaffades. Att inte köpa krimskrams som man inte behöver är ett tecken på intelligens och livsvisdom.

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

olarsson skrev:

Prylarna som ingen egentligen behöver är till för att döva den mentala missär som uppstod när religionen avskaffades. Att inte köpa krimskrams som man inte behöver är ett tecken på intelligens och livsvisdom.

Eller så kan man kalla det för ren snålhet. §e

Medlem sedan dec. 19995 718 inlägg

Finns det så behövs det. Hur svårt är det....

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Nicrosoft skrev:

Precis min åsikt. (Y)

Medlem sedan feb. 200777 inlägg

Nja det kan ju finnas för att folk är fåfängda nog till att vilja ha det. Det är ju inte direkt svårt att se att prylarnas primära syfte i allmänhet är att markera att man är en modern människa som kan kosta på sig det senaste och inte funktionen hos föremålet som sådant.

Medlem sedan juli 20071 068 inlägg

Sjodahl skrev:

Mja..... vettiga priser, allt är relativt, beror på hur stort behov man har att jävlas med folk man inte känner utan att dom vet om det.
Dealextreme har sjukt mycket skumma grejjor man sällan verkligen behöver. :D ... prylnödens hemmaplan.

Tänkte slå till på en sådan här idag men var tyvärr stängt ;(
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=237749

Någon som testat eller har?

Medlem sedan juli 20071 068 inlägg

Det gäller att man inte har några trösklar i hemmet annar så bli den ju bara att städa i ett rum.

bara högra trösklar in till toan, resten ca 1cm ; )

Sigma Objektiv 70-300/4-5,6 APO Canon

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

En limegrön sladdlös borrmaskin på Clas Olsson som jag inte ens kan namnet på...

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Jag har precis köpt en Tomtom GPS som jag bara måste ha. Jag måste bara köpa till John Cleese och Ozzy Osbourne som guide-röster så är den komplett! :D

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Ozzy är tyvärr rätt kass, men Cleese är lysande!

1st alkoholmätare, kan vara bra såhär inför semestern.

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

...jag köpte en ny mobiltelefon på flygplatsen i Dubai, har velat/behövt ha en ny ett tag nu men inte hittat nån riktigt intressant, så det blev en som är snäppet bättre än min SE K800i och som jag kan ha tills den där optimala supertelefonen som jag vill ha kommer :)
Det blev en SE C901 (svart). Känns väldigt mkt trevligare än den klumpiga K800'an (som iofs är lättare). (y) (y) (y)

268 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
139 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)