webForumDet fria alternativet

Kommer inte in i mobilen

Mobiltelefoner

1 svar · 348 visningar · startad av Jerpa

Medlem sedan feb. 20032 532 inlägg
Frågan#1

Vad jag kan komma ihåg så uppdaterade jag min K800i för, tjaa... nån månad sen och har därefter aldrig vad jag kan komma ihåg startat om den.

Idag var jag till lassarettet och stängde därför av den och när jag kom ut så startar den. MEN då man ska välja flightmode eller normal så ser jag bara Välj till vänster och info till höger.
MEN #2, de står inte längst ner utan nästan högst upp och jag ser inte vad jag kan välja. Trycker jag på info ser jag bara Ok till vänster sen händer det inte så mycket mer. Väljer jag "Välj" så händer det inte heller nånting. Efter ett tag ser man en liten del av bakgrundsbilden, som jag förövrigt inte har haft.
Stänger jag av den så kommer telias röda avslutningsfilm upp men i ett mindre fönster än den brukar göra.

Provade då att uppdatera den igen genom datorn. Ta ur batteri, stoppa i batteri, håll in C och stoppa i usbkabeln osv... De hittar och kör igång och kör till 1% sen händer det inget och efter ca 5 min står det att det blev ett fel.

Så jag läste på ett annat forum så kunde man prova en annan dator. Sagt och gjort men samma sak. Hänger sig på 1%.

Är det bara att lämna in telefonen/köpa ny eller finns det nåt annat man kan göra. Köpte den i oktober 2006, abbonemanget går ut i april. Garanti tror jag inte att jag har..

Nån som fått nåt liknande?

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

När abonnemanget går ut har ingen betydelse och garanti har du i 24 månader från inköpsdatum. Tillbaka till butiken med telefonen så skickar de iväg den. Måste den sedan in en tredje gång så rekommenderar jag att du gör en reklamation.

261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)