Vad heter den där Metallictypen då? Är det inte rätt?
Jag vet inte riktigt vilken väska du menar?
Är det Boblbee-väskorna du menar (som finns i metallicfärg) så är de onekligen bra när det gäller stöttålighet och funkar som extra ryggskydd på MC, men dom är lite för stora för min smak och även en aning för dyra för att jag ska kunna få igenom det på jobbet utan krångel.
Jag gillar väskorna från Booq. Själv skaffade jag mig en Booq Vyper Exo i somras och är fortfarande helnöjd. De har en hel del olika varianter, och det är bra kvalitet.
Jag har en rygga från Haglöfs som jag är väldigt nöjd med, finns för 12", 15" och 17". Dom gånger man inte behöver ha datorn med sig så kan man ta ut "datorinsattsen".
Sen är det ju inte ett minus att Haglöfs kan det där med ryggsäckar... :P
Tack för tipsen! Crumpler såg rätt trevlig ut och finns att beställa via vårt interna beställningssystem, kanske får bli en sån. Frågan är hur den är att bära tungt i?
Tack för tipsen! Crumpler såg rätt trevlig ut och finns att beställa via vårt interna beställningssystem, kanske får bli en sån. Frågan är hur den är att bära tungt i?
Jag tycker generellt sett att Crumplers grejer är bra men det skiljer säkert mellan modellerna.