Jag har en K810i jag är ganska nöjd med den.
Lite små fel.
7,8,9,*,#,0 - knapparna lyser inte längre.
När man svarar ibland så nekar den personen som ringer istället för att svara.
Kan hänga sig i bland när man skriver SMS
Har även varit med om att den 2 - 3 gånger bara dött och inte startat på någon timme.
Så det är dags att lämna i den nu tror jag.
Annars funkar den suverränt.
SSPiNMedlem sedan mars 20007 896 inlägg Jag har också en K810i och är sjukt nöjd. Absolut bästa telefonen jag har haft. Har funnits i min ägo i över ett år, vilket är låång tid för mig och mina telefoner. Jag var också väldigt skeptisk till pekpinne då jag tidigare bara har haft dåliga erfarenheter av dom, men på den här telefonen fungerar den fortfarande! :o
Inga anmärkningar, förutom att knapparna börjar bli lite slitna, men vad kan man förvänta sig när jag har haft den så länge? Och som sagt, den kommer antagligen att falla en hel del i pris nu när 850 är på g.
Köp!
DdeaMedlem sedan dec. 2002387 inlägg Lägger in ett plus för Nokia N73 - endast färgen är ful - plommon! (finns dock i andra)
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inläggDu vill framför allt ta en titt på https://www.prisjakt.nu om du inte har gjort det, då den avancerade filtreringsfunktionen är mumma för tekniknerdar!
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg
dea skrev:
Lägger in ett plus för Nokia N73 - endast färgen är ful - plommon! (finns dock i andra)
Som sagt - svart. Nokias mest iögonfallande lur någonsin.
Mr. N.Medlem sedan sep. 20025 506 inläggBevakar tråden med intresse efter att det visat sig att min SE K300i inte var lika robust som min gamla R310 och inte tålde en smärre vurpa i kanot, men jag fick ett akvarium innanför displayen. ;)
Förvisso gjorde det inte så mycket, den där satans styrpinnen (och tillhörande smuts innanför den) höll på att driva mig till vansinne.
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggKom på en sak, mp3 som ringsignal! De som finns i telefonerna brukar vara så lama...
Tacka vet jag min gamla Nokia 2110i som hade Säkkijärven Polka! :e
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggDe telefoner jag nämnt kan alla spela mp3:or som ringsignaler men kolla upp så att operatörerna inte har blockerat den funktionen.
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg
SPiN skrev:
Jag har också en K810i och är sjukt nöjd. Absolut bästa telefonen jag har haft. Har funnits i min ägo i över ett år [...] Inga anmärkningar, förutom att knapparna börjar bli lite slitna, men vad kan man förvänta sig när jag har haft den så länge?
Ja det var ju otroligt länge det. Jag hade en 2110'a i nästan sex år och den var med om mycket, men höll hyffsat ändå. Bra telefon det!
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg
Dryden skrev:
...men kolla upp så att operatörerna inte har blockerat den funktionen.
Say what? Av alla löjliga begränsningar...
Varför i glödheta skulle de vilja göra det? :q
CcolioneMedlem sedan juni 20014 421 inlägg Vodafone vet jag hade en sådan spärr en gång i tiden som bara lät en spela DRM-skyddade filer från deras musikshop hade jag för mig.
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg
:stefan: skrev:
Say what? Av alla löjliga begränsningar...
Varför i glödheta skulle de vilja göra det? :q
Jag vet att Vodafone gjorde det för några år sedan och att man bara kunde ha (mp3)ringsignaler som man köpt via deras tjänster. Jag tror dock inte att de har kvar den begränsningen idag.
Det bästa är att köpa en olåst telefon (såvida man inte bestämt sig för att vara en operatör trogen några år framåt) och casha upp stålarna det kostar (och inte binda sig). Då har man störst valmöjligheter, även om det kostar lite mer.
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggkolon, med tanke på vad jag läser här angående Phonehouse så vill jag bara göra dig uppmärksam på att det kan vara oförmånligt att binda abonnemang hos dem då de inte ger dig hela subventionen som du har rätt till. Bara ett litet varningens finger. ;)
OOveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg
@nders skrev:
Jag undrar också vad "jut lurar" är?
Antagligen sådana där lurar som expanderar i öronen på dig, som en öronpropp ungefär, fast svart och sjukt stor.
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg
Dryden skrev:
kolon, med tanke på vad jag läser här angående Phonehouse så vill jag bara göra dig uppmärksam på att det kan vara oförmånligt att binda abonnemang hos dem då de inte ger dig hela subventionen som du har rätt till. Bara ett litet varningens finger. ;)
Lugn i brallan, jag använder dom ungefär som Prisjakt. ;) De enda som har en vettig trycksak och anständigt många mobiler i butiken att klämma på.
Men det senare måste jag nog revidera, hade vägarna förbi butiken i Gallerian idag och de hade ju knappt nån på display! I Jönköping har butiken 20-30 stycken framme... :l
Eller finns det nån större i Stockholm?
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg
:stefan: skrev:
Men det senare måste jag nog revidera, hade vägarna förbi butiken i Gallerian idag och de hade ju knappt nån på display! I Jönköping har butiken 20-30 stycken framme... :l
Eller finns det nån större i Stockholm?
Elgiganten Kungens Kurva har ju skapligt utbud. När du ändå är där kan du komplettera med Media Markt
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggJag köpte en P1i i går & hittils verkar det mysigt...
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggNå, kolon. Hur går det? Följt mina råd?
JJoakimEMedlem sedan feb. 20003 257 inlägg ..mycket intressant tråd detta, själv sugen på en ny nalle, nuvarande mobilen (K610i) fyller ju trots allt 1 år och 1 månad imorn, då är det hög tid för en ny en ;)
Själv har jag snöat in lite på Nokias E65 efter att från början ha vart väldigt inne på en P1i :)
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggSyrran har just skaffat en SE 650i och den verkar rätt vettig, smarta små knappar, ingen jävla pinne :e, anständig kamera och så vidare.
Men det jag klämt på luren ute i handeln verkar mittknappen sitta något lägre än ringen runt, lätt att råka trycka höger istället för mitten månne?
Sen har jag (bara via reklamblad ska erkännas) fastnat lite för Nokia 6120, verkar som om det är en 3-specifik lur. Men den verkar klara det jag vill, förutom lite kass kamera.
Fördelen med en Nokia är givetvis att jag redan använder det eminenta Nokia PC Suite som fungerar helt suveränt. (y)