jag är ute efter en ny mp3-spelare eftersom min vackra iPod Mini 6gb Silver försvann mystiskt förra året! Så nu letar jag efter en som inte är fullt så dyr, men som ändå har ett jävla bra ljud. Det behöver inte gå att spela filmer och sånt där hokuspokus, utan jag vill kunna lyssna på musik, och enkelt kunna navigera mellan låtarna och albumen. Gärna minst 2gb och under 1000kr.
Någon som vet vilka mp3-spelare som gäller nu för tiden? :)
Ja, den är nästan så liten att man tappar bort den. Den är lika liten som iPod Shuffle, fast med färgdisplay. Den har inte en massa onödiga funktioner och ljudet är superbra från själva enheten. Enda nackdelen jag möjligtvis kan tänka mig är att om man ska ha ett par andra hörlurar än de som följer med (som visserligen duger helt okej för mina behov), så får man börja ha den i fickan, antar jag, vilket nog kan bli ett problem eftersom knapplåsfunktionen inte fungerar som den ska i den firmware som finns ute nu. Har man den runt halsen dock så är det sällan några problem.
Yey! Jag är nöjd. Men ska man hålla på att uppdatera firmwaren också? Skulle gärna vilja flippa hela gränssnittet också.. så att man har det på höjden och inte på längden, om du förstår vad jag menar... men men, man kan inte få allt man vill ;)
Hehe, OveRRidE! Jag... öh... testade att... konvertera ett The Zimpzonz-avsnitt... Runt 80mb stora. Perfekt att ha i tunnelbanan om mornarna :):):):) Jävlar va läckert!
Har du nått mer tips på schyssta film-filer man kan ha och titta på?
251 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25