Var på Classe för några månader sedan och skulle köpa en förgreningskontakt till 3.5mm stereouttag. Vi bytte den två gånger för när vi kopplade in två hörlurar till den så fick vi bara ljud i varsin hörlur. Jävla skit alltså. Vi gick därifrån utan en fungerande förgreningskontakt.
Nu undrar jag vad man ska köpa för adapter för att få ljud i alla hörlurar.
Ha, jag hittade en sån här (fast lite nättare) när jag flyttstädade idag - synd att jag inte hittade den för tre år sen när jag letade efter den, inte hittade den och köpte en ny.
Du kan få denna om du vill, den funkar garanterat - dock måste man trycka rätt hårt tills det klickar. :)
Hos Kjell & Co finns denna. Vi har märkt att om man brukar våld när man trycker in hankontakten kan blecket vrida sig
Denna fungerar dock bättre. Eftersom det kan vara olika styrka så använder jag de lurar som har högst volym eftersom jag är älsdt ;-)
5/6,3 / 37184 Kolla detta atrikelnr
3,5 ha till 2x3,5 ho stereo
Hörlursförgrening. 20 cm.
Hörlursförgrening. 3,5 mm Hane stereo till 2 st 3,5 mm Hona stereo.
Ha, jag hittade en sån här (fast lite nättare) när jag flyttstädade idag - synd att jag inte hittade den för tre år sen när jag letade efter den, inte hittade den och köpte en ny.
Du kan få denna om du vill, den funkar garanterat - dock måste man trycka rätt hårt tills det klickar. :)
Fan det är ju exakt en sån jag har! Eller... hade. Såg den för ett tag sen men nu är den borta. Har aldrig prövat att trycka sådär hårt. Så nu blir jag störd på att jag inte hittar den. :e
Fan det är ju exakt en sån jag har! Eller... hade. Såg den för ett tag sen men nu är den borta. Har aldrig prövat att trycka sådär hårt. Så nu blir jag störd på att jag inte hittar den. :e
Återkommer.
Min är ju lite mindre än den där, en naturligt ganska trekantig form - men den finns här tills i helgen, då flyttar den med mig till Stockholm. ;)
En sån där har jag med och den funkar bra för mig. Det var dock ett tag sedan jag använde den (och nu vet jag inte var den är ;) ).