Har ett Zyxel 660 H modem och försöker uppgradera det via firmware.
När jag startar filen som det gäller så kommer ett felmeddelande upp: Converted with the demo version of ExeZip Converter, now expired. Exeting.
Det är alltså en fil som packar upp sig av sig självt, men som inte fungerar som den ska. Men problemet ligger väl inte hos mig, utan hos den som skapat filen, eller?
Detta gäller då Telia 24/1. Hur har ni andra gjort?
Jag har tagit hem de senaste versionerna av WinZip och WinZip Self-Extractor, så det felet är det inte?
Det är en självuppackande uppgraderingsfil som kommer från Zyxel och som ska fungera. Det ska inte vara några som helst konstigheter med en sådan fil tycker jag.
Har läst en del på nätet om några som har uppgraderat med samma fil och de är nöjda med resultatet!
Låter ju som att Zyxel gjort ett misstag, men det verkar samtidigt konstigt om de sitter och packar sina firmware-uppdateringar med en demoversion av nån programvara.
Låter ju som att Zyxel gjort ett misstag, men det verkar samtidigt konstigt om de sitter och packar sina firmware-uppdateringar med en demoversion av nån programvara.