Så här är dealen, efter en blöt utekväll behöver jag ett nytt batteri till min Nokia 6280. Kjell&Company verkar sälja batteriet för 199,- Det är ungefär 200-300 kr billigare än alla andra ställen.
Är det verkligen det batteriet jag ska ha? Stämmer informationen? Ser ut att vara orginal men är det det?
Förutom att handla ett oorginal online eller på Clas Ohlson så hittar jag inget som ligger i samma prisklass.
BP-6M är beteckningen på originalbatteriet från Nokia så ja, det verkar vara det batteriet du är ute efter. Inte helt fel pris heller, jag skulle exempelvis i min sittande position ta 399:- för det.
BP-6M är beteckningen på originalbatteriet från Nokia så ja, det verkar vara det batteriet du är ute efter. Inte helt fel pris heller, jag skulle exempelvis i min sittande position ta 399:- för det.
Ja det är det jag tycker är så konstigt. Kjell&Company's närmsta konkurrent måste ju vara Clas Ohlson, och dom tar 399 för samma batteri (sen 198,- från noname-tillverkare).
Sedan har du ju batterierna från MTU men rent generellt skulle jag rekommendera original, framförallt med det här priset. Kör hårt, om priset nu stämmer. :)
Blev nog inte aktuellt. Ringde ett uteställe och frågade om dom hittat ett batteri, och det hade de. Så antagligen är det mitt. Kanske dags att ta reda på var min klocka tog vägen också. Hittar jag de två så får vi hoppas piercingen kommer ut den naturliga vägen. Sen är jag fit for fight för en helg till.
248 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25