webForumDet fria alternativet

Köpa symaskin

Program & appar

11 svar · 1 767 visningar · startad av ahlen

Medlem sedan juli 200498 inlägg
Frågan#1

Hej,

Min mamma är ute efter en ny symaskin och hon har hört sig för bland åteförsäljarna men skulle även vilja ha lite kommentarer från andra personer och då kanske det finns personer här som har erfarenhet av de olika märkena som finns idag.

Kan även tillägga att min mamma till största sannorlikhet är ute efter en symaskin där man kan ansluta via datorn för att göra egna mönster/broderier.

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

Jag har kollat in lita av vad som finns och det finnns ju en uppsjö upp till femtiotusen
Inom vilket härad skall det ligga?

Hej,

Tack för svaret.

Prisnivån kan ligga uppemot 20-25 000:- men har ni tips på mycket bättre maskiner för några tusen mer så tar jag gärna emot sådana förslag också.

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

[OT] reflektion, är en symaskin såååå dyr.. :o

Medlem sedan dec. 19992 615 inlägg

Tidningen M3 testade en datoranslutningsbar sysmaskin för ett tag sedan...

Medlem sedan apr. 200699 inlägg

ahlen skrev:

Hej,

Min mamma är ute efter en ny symaskin och hon har hört sig för bland åteförsäljarna men skulle även vilja ha lite kommentarer från andra personer och då kanske det finns personer här som har erfarenhet av de olika märkena som finns idag.

Kan även tillägga att min mamma till största sannorlikhet är ute efter en symaskin där man kan ansluta via datorn för att göra egna mönster/broderier.

Här hittar du någar symaskiner.
http://www.syhuset.com/symaskin.asp

Hej,

Min mamma valde en Brother.

Tack för alla kommentarer.

/m

Medlem sedan mars 20001 858 inlägg

ahlen skrev:

Hej,

Min mamma valde en Brother.

Tack för alla kommentarer.

/m

Länk?

Modellen hon valde blev en Brother (som tidigare nämnt) NV1200 (Länk )

/m

carl_x skrev:

Länk?

Medlem sedan mars 20021 239 inlägg

Jag lånar den här tråden lite...

Håller på med en grej i skolan och behöver möjlighet att brodera egna mönster som vi ritar på datorn. Finns det möjlighet att brodera dessa med hjälp av en symaskin? Eller måste man ha ett färdigt mönster som man köper på nätet?

Helst av allt skulle man kunna använda en bild bara o ladda in denna i en hitech-symaskin. går detta?

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

Det finns sådana program som kan ta emot egna bilder. Kolla in på närmsta större återförsäljare.

Medlem sedan mars 20021 239 inlägg

toppen! då gäller det att hitta någon med en sådan symaskin bara... vill ju inte gärna betala 50000 för en symaskin som kommer användas en gång ;)

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
119 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
134 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)