Jag bad mannen bakom disken att ge mig en riktigt telefon att klämma och känna på, men det kunde han minsann inte, för han hade inga inne..
Jag vände helt sonika på klacken och muttrade att jag kanske skulle söka upp en mer seriös affär där dom faktiskt ville sälja mig en telefon.
- och då minsann, då fanns det helt plötsligt en inne..
Efter lite klämm och känn så var det bestämt - en sådan ska inhandlas efter semestern! :)
Så för att göra en lång historia kort: Ja, jag tycker dom fungerar och känns bra. ;)
Jag köpte en ny telefon för inte allt för länge sedan. Funderade lite på Chocolate, men tyckte precis som caze att knapparna verkade lite opålitliga. Så det blev en Motorola V3i istället.
Vad jag har hört blir telefonen oerhört flottig med fingeravtryck o.dyl. ruggigt snabbt. Det har ju dock inget med knapparnas funktionalitet i sig att göra.
Vad gäller mjukvara i telefonen har jag ingen större vetskap om, däremot är deras mjukvara för synkronisering mot datorn gång på gång utsedd till ett av de värsta alternativen som finns. I senaste nummret av M3 står det bara "Allt" under nackdelar och "Inget" under fördelar...
263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25