NnordanMedlem sedan juni 2000949 inlägg Är det någon som vet hur man lyckas med att ta sig ut på ett trådlöst nätverk med en Qtek 9100.
Jag har skrivit in krypteringsnycklar och hållt på men jag får inget nät på telefonen.
Den hittar dock våran swich
Tips?
LLeonLMedlem sedan dec. 20025 871 inlägg Jag har aldrig fått den att funka med ett skyddat nätverk (jag anger lösenord, men den verkar inte komma åt nätverket ändå), så här hemma kör jag med MAC-adresser i stället.
LaspMedlem sedan juli 200012 978 inläggNär man sätter upp krypterat kan det vara kinkigt på versaler och gemener i exempelvis Macadress!
GeinMedlem sedan sep. 20005 700 inläggHmm, jag kommer åt mitt nätverk och det är krypterat med WPA. Gör inget speciellt för att det ska fungera mer än att fylla i lösenordet.
NnordanMedlem sedan juni 2000949 inlägg Vad är det för lösenord du pratar om? Jag behöver inte fylla i lösenord för att koppla upp min stationära dator iaf. Jag tänkte om det är något speciellt när det gäller telefoner mot nätverken.
GeinMedlem sedan sep. 20005 700 inläggMed lösenordet så menar jag den krypteringsnyckel som används.