webForumDet fria alternativet

Erfarenheter av dvdspelaren Yamaha S657..?

Ljud & bild

8 svar · 666 visningar · startad av :stefan:

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg
Frågan#1

Nu är det dags för trotjänaren Centrum att möta den sista vilan - nu ska det handlas nytt! :bire

S657 verkar vara skapligt ny, så det är kasst med info om den vad det verkar, så jag undrar helt enkelt om nån här har lekt med den?

Framförallt undrar jag om versionen som är spärrad till R2 går att göra regionsfri? Netonnet har ju inte den bra versionen verkar det som. :l

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

Najs, där fanns ju lite trevlig info! :)

Dvdforum har inte en stavelse om den och på Prisjakt har de inte hunnit säga mycket heller än.

Keep it comin'! ;)

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Jag har den tidigare versionen av den spelaren och den är helt underbar (y) Tror inte att du skulle bli besviken.

Medlem sedan nov. 200554 inlägg

Jag har s557:an och den funkar klockrent.. hel nöjd.... så s657:an måste väl vara ännu bättre ;)

Ju mer jag läser och hör om den, ju mer sugen blir jag... Rätt vad det är åker jag till Borås och NetOnNets lagershop! :e

Medlem sedan juli 20011 222 inlägg

Jag har deras S510T. inhandlad för snart 4 år sen och den fungerar väldigt bra. Visserligen inte använt den på ett år nu då vi använder morsans dvdspelare för tillfället.
Min har dock hängt sig två gånger vid lagerbytet på skivor, men det kan mycket väl ha berott på att jag varit dålig på att rengöra den. Bara två små "fel" på tre års användning utan att ha kört rengöringsskiva en enda gång ser jag som mycket bra funktionalitet. Jag är väldigt nöjd.

Att döma av de andras kommentarer av modellerna så verkar det ju som att de inte har gjort sämre ifrån sig under åren.

Köpte den dessutom som regionsfri i butik i norrköping. Killarna i affären hade fixat det redan själva och kommenterade det med att de hade förbättar den! :)

btw, finns lite info på www.yamaha.com om den om du nu mot all förmodan inte redan varit där och kikat. :)

Hm, jag slutar 16 i morron och NetOnNet stänger 20 i Borås...

Sådärja, ett styck Yamaha S657 Titan pryder nu racket bredvid tvn! Funkar kanon och var skitenkel att göra regionsfri. :bire

255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
124 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
129 ms — ändringar (db)