Uuhh... nu har jag sökt runt på internet och frågat folk ett bra tag utan att bli klokare. Här är the issue:
Jag har införskaffat en ny (begagnad) dator, formaterad och klar med nytt xp installerat. Internet har inte varit inkopplat sen formateringen så jag misstänker att drivrutiner kan behövas. Datorn är av märket dell, vart hittar jag de drivrutiner jag behöver och hur går jag tillväga med dem? Bränner ut på CD från stationära (som jag sitter på nu) och stoppar in i laptopen?
Jag har som synes ingen koll på sånt där men jag har tidigare haft ett antal datorer uppkopplade genom switchen och det har fungerat alldeles utmärkt, så någonstans på vägen finns väl en router/gateway antar jag.
Tankade hem hälften av de där drivrutinerna (alla som inte var US/Japan only) och brände ut på en skiva. I brist på bättre förstånd trycker jag in allt på laptopen och hoppas på det bästa. :)
Halvmärkligt bara att SAMTLIGA drivers verkar vara för wireless connections only?
Tankade hem hälften av de där drivrutinerna (alla som inte var US/Japan only) och brände ut på en skiva. I brist på bättre förstånd trycker jag in allt på laptopen och hoppas på det bästa. :)
Halvmärkligt bara att SAMTLIGA drivers verkar vara för wireless connections only?
Samtliga drivrutiner du nämnde är för trådlösa nätverkskort.