1. Det är inte många kanaler som sänds digitalt i grundutbudet, vill du se digitala kanaler måste du betala 39-49:- extra per kanal och månad.
2. Analoga kanaler fungerar inte med komponent, så antalet kanaler du kan se i grundutbudet baseras på vilken koppling du har mellan boxen och skärmen
3. Boxen är seg. Vissa kanaler kan det ibland vara störningar på, både bild och ljud. Bilden imponerar inte i vanliga fall heller iofs.
Om erbjudandet är värt pengarna? Hum, troligtvis. Det fungerar tillfredställande iaf. Mitt största problem med dem är att inte ens de vanliga kanalerna erbjuds digitalt i grundpaketet, utan kostar extra. Snålt värre. Digitala kanaler utan extra kostnad innefattar 1,2 och 4. Inga andra.
tror inte det kommer bli någon skillnad.
krävs att programmen / filmen är inspelad med HD tekniken och att den sänds i HD format..
Finns idag bara 1 kanal i sverige som sänder i HD , C More HD tror jag den heter, vet dock ännu inte om det finns någon HD mottagare tillgänglig att köpa men
Om ni har möjlighet att sätta upp en parabol, så är det det bästa valet ur kvalitet och framtidsäkerhet synvinkel. Plus att bitraten på videoströmen i både Boxer och Comhems digitala nät är usel i jämförelse.
Jag har alla tre från ComHem. Har inte satsat på ytterligare kanaler ännu, men upplever bilden som bättre. På köpet ramlade det in ett antal, ca 20, olika radiokanaler som jag njuter av.
Har BBB som lev av 24Mb men ville ha en second source.
Så varför inte prova!
Idag när jag skulle kolla var de flesta kanalerna borta Och hela Radiolistan.
Kanske var det bara en aptitretare.
Här måste man nog slanta upp för att det skall vara värt att ha det!!! §e