Tjena, fick min iPod nano i förrgår och har självklart spenderat väldigt mycket tid med den under de senaste dygnen. Någon som jag hört ska funka, men som inte jag fått att funka är: att lägga in bilder på skivomslaget till skivorna? Är det någon som vet hur man gör?
I övrigt är jag jäkligt nöjd med min nano! Det enda negativa jag kan säga är att den repar väldigt lätt. Nu har jag silikon-skal på, men har endå fått en repa på displayen (det enda som är oskyddat!) :(
Går det inte till som så att du lägger till omslagsbilderna i iTunes och att de sedan överförs automatiskt till din iPod, bilderna lagras nämligen inbakat i filen om jag inte missminner mig. Markera alla låtar till den skiva du vill ändra, tryck äpple + i, eller motsvarande på windows och dra en bild till bildfältet. Det finns vissa program som kan göra detta delvis automatiskt åt dig om du vill, sök på "Album Cover Finder", funkar fin fint för mig, vet dock inte om det finns för Windows.
För övrigt har jag beställt min första iPod, en nano. Hoppas på leverans slutet av nästa vecka tillsamman med en 15" PowerBook :)