Ingen? :S
Sidekick
6 svar · 326 visningar · startad av Okkido
funkar dom i sverige ens?
omfg mayday:
"Det jag undrara over ar om den kommer fungera i Sverige nar jag kommer tillbaka?"
Det borde inte vara några problem att få den att fungera i Sverige, det står ju att den stödjer trippelband, vilket borde göra att den skall stödja det svenska GSM nätet.
Så det borde bara vara att skaffa ett svenskt abonnemang.
Det säljs ju trippelband telefoner i Sverige så att de skall fungera i USA, har för mig att det kallas 1900/bandet medan det är 900/1800 i Sverige(rätt mig gärna om jag har fel)
Noterade precis att produkten även finns i Europa, tyckte jag kände igen företagsnamnet, de sponsrar ett stort tyskt cykelstall.
http://www.t-mobile.net/CDA/uk_mda_vario,20,,newsid-4284,en.html?w=1280&h=829
Så min slutledning borde vara att det inte skall vara några problem, vad kostar den i USA, såg intressant ut, tror att jag skall köpa en själv.
Du har ratt med tripband, men foretagen laser ju sina mobiler till sitt foretag sa det ar mest det jag tanker pa. Att jag vill inte kora T-mobile i Sverige, for det skulle bli ratt dyrt i langden :)
Den gar pa $400 har om jag har forstatt det ratt (med pay as go/kontantkort).
Jag kanner nagra som har den som sager att den ar ratt buggig, den lilla skarmen hanger inte med nar man flippar den osv. Sen ar den ratt plastig och kvaliten kanns lag. Men jag vill ha en annorlunda mobil.
Fast nu har jag sett de nya amp'd mobilerna sa blir jag ratt sugen pa en san. Jag kan visa bilder sen nar vi slappt sidan. De kanns lite hogre kvalite an Sidekicken.
Jo, det är sant, det mesta är dyrt i Sverige när det gäller sådana grejer, kolla bara på Blackberry som har funnits i flera år borta i Nordamerika.
Dock så verkar företagen att pusha fram detta då det är ett bra sätt att ha kolla på saker och ting när man är ute och reser.
Vet att Motorola har motsvarande saker som T-mobile och de kanske har bättre kvalité, de är som sagt ganska stora så det kolla gärna upp dessa och återkom om de skulle visa sig vara bra.
Jag tror att det bara är en tidsfråga innan priserna sjunker på detta, det beror ju som du skriver hur frekvent man använder den, såg någonstans att Telia skulle komma med ett abonnemang som skulle kosta 399 SEK i månaden och då skulle samtal, sms m.m. ingå. Dock så stod att det skulle finnas en viss begränsning, antar att det kommer mera information framöver.
Du borde även kunna ha ett svenskt kontantkort och då kan du ju själv fylla på efter behov.