Jag har en t300 som är Vodafone låst, i fint skick :p
Min t68i går på sista outrot. Det är något fel på antennen och mikrofonen och idag så dog även högtalaren. Men batteritiden är enorm!
Någon som har en mobil över som man kan få köpa? ;)
17 svar · 1 028 visningar · startad av bassebhu
Min t68i går på sista outrot. Det är något fel på antennen och mikrofonen och idag så dog även högtalaren. Men batteritiden är enorm!
Någon som har en mobil över som man kan få köpa? ;)
Jag har en t300 som är Vodafone låst, i fint skick :p
vodafone skulle jag inte ta i med tång, tyvärr.
spelar ingen roll vad det är för nalle, men det är plus om den är hyfsat slimmad, ok batteritid och det går att ringa med den utan att det bryts hela tiden.
Jag har en t68i liggandes här. En aning nött i kanterna.
Snart en T610 över.. I hyggligt skick.. Kanske..
hum... och när fick webforum ett köp och sälj forum... :l
stoffe-2k skrev:
hum... och när fick webforum ett köp och sälj forum... :l
Bara lite hjälp nörden....hjälp i nöden *harkel*
Tengblad skrev:
Bara lite hjälp nörden....hjälp i nöden *harkel*
mm! fatta hur många samtal från snygga brudar som jag missar just i denna stund! :l
Har kollat på annat håll också och blivit erbjuden en k700i. Är det nåt att ha och vad är den värd?
K700i i gott skick ska du betala kanske 1000:- max för.
Har en Nokia 6030, Nokia 6680 och en Palm Treo650 for sale om det kan va intressant, dock är de två sistnämnda inte direkt billiga saker.
Har redan fixat. Blev en K700i. Rätt trevligt är den, förutom att det inte är någon klocka synlig hela tiden, det finns ingen tim-batteri-mätare vad jag har hittat samt att man inte ser om man har något obesvarat utan att behöva trycka på en knapp. Detta är inga I-lands-problem, det är viktiga grejer som har funnits i tidigare modeller och av någon anledning plockats bort till K700i.
Det är visst klocka synlig hela tiden om man ställer in sin K700i rätt.. ;)
Obesvarade syns också utan knapptryckning om man ställer in den rätt. ;)
Och jag är ganska säker på att där finns batterikoll på den också.
haha ok. då har ni varsin inställning att berätta hur man gör :) tackselitack :D
r/ Nu snackar vi alltså att när den går i skärmsläckarläge, då blir hela skärmen svart och inget av ovanstpende syns utan att man trycker på en knapp. Att klocka syns när den lyser vet jag mycket väl om.
Nu sitter jag och tittar på min K700i som har skärmsläckaren igång, nersläckt men trots det syns klockan - om man inte är skumögd. ;)
Missade samtal visar sig som en ikon i skärmsläckaren (precis som nyss sms gör), en sån där krokig pil.
Aha, tackar...
Och för bassebhu kan jag berätta att man går in under Inställningar, Profil och sedan ändrar Belysning till "automatiskt" istället för "energisparande" :birp