webForumDet fria alternativet

Mobiltankar...

Mobiltelefoner

4 svar · 299 visningar · startad av magnusfeldth

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg
Frågan#1

Just nu har jag en Motorola A925 och gillar den skarpt. Min bindningstid på abonnemanget har dock gått ut och jag kan lätt skaffa en ny mobbe hos tre och bara förlänga bindningstiden.

Dock är mina funderingar dessa. Jag gillar verkligen PDA-funktionerna i A925:an, tycker det är lätt och bra att kunna surfa, skriva med penna och skriva upp att-göra samt kalenderposter så lätt som det är. Dock är ju PDA-telefoner ganska stora, vilket gör det svårt att ha med ut på tex fester och liknande...

Så i valet och kvalet står det lite mellan den nya SonyEricssontelefonen K608i (http://www.tre.se/templates/ExtStartPage.aspx?id=12845 )som verkar lite kul - bla har radio, mp3-spelare, kan göra aac-filer, har stöd för h.264 osv... och motståndaren Motorola A1000 ( http://www.tre.se/templates/ExtStartPage.aspx?id=12621 ), uppföljaren på den jag har.

Ska jag skaffa Ericsson-telefonen och skaffa en palm eller liknande, eller ska jag skaffa A1000?

Tankar, idéer förslag? Har nån testat nån av telefonerna (k608i:n är nog inte på marknaden än, kommer först nästa vecka), nån som läst bra recensioner?

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg

det blev en A1000. Ringde till 3 och pratade lite, hamnade hos världens försäljarkvinna. Hon erbjöd mig A1000 för 495 som återtecknare och när jag tvekade igen så fick jag även 2 fria månader... (som är 199 på min abonnemangsform)...

Så en ny mobbe för 95 spänn, inte illa...

och försäljartjejen... fasen, jag tror jag är lite kär... :f

Medlem sedan jan. 20022 440 inlägg

grattis!!

Grattis ;) kärlek vid första telefonsamtalet hehe

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

magnusfeldth skrev:

och försäljartjejen... fasen, jag tror jag är lite kär... :f

gissa om hon har en bra provision... :OO :bire

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

Schysst telefon! :)

Måste också skaffa en ny nu med tanke på att jag tappade min i havet igår. :l

267 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
131 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
134 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)