Min telefon, k700i, klagar alltid på att jag har för mycket meddelanden. Inkorgen blir full. Jag kan inte hitta någon inställning där man kan välja att lagra sms och liknande på telefonminnet. För som det är nu så utgår jag ifrån att den lagrar alla meddelanden på sim-kortet eftersom den klagar över minnet. Jag har liksom 28 MB till godo så man tycker ju att den borde palla mer sms, eller hur?
Sen till den andra frågan. Jag skulle vilja synka mina meddelanden till datorn. Hur ska man bära sig åt för att göra detta? Jag har ingen blåtandsläsare än, så jag måste väl köpa en sån. Men tror ni man får något program med då som man kan använda? Annars får ni gärna tipsa om bra program för det. Jag vill bara kopiera över mina meddelanden till datorn. Gärna telefonbok och sånt där också så man kan slå upp namn i datorn.
Inte vad jag vet, riktigt kasst alltså, sitter också på en K700i och får en uppsjö med SMS varje månad man måste ta bort. Även om det finns minne i telefonen.
Det jag saknar i min k700i från Nokia är att när man svarat på ett sms kan man direkt välja att radera sitt nyss skickade och sedan hamnar man på det sms man fick och får välja om man vill radera det också. Jag får hela tiden "95% sms-minne fullt" på SE-luren, något jag aldrig fick med Nokian...
Float's Mobile Agent ska (med hjälp av lite hack då det är utvecklat för T610) kunna tanka ner de sms du har i luren - dock något instabilt på min burk...
Float's Mobile Agent ska (med hjälp av lite hack då det är utvecklat för T610) kunna tanka ner de sms du har i luren - dock något instabilt på min burk...