webForumDet fria alternativet

Hittar inte drivrutiner till skrivaren

Program & appar

9 svar · 530 visningar · startad av battistino

Medlem sedan okt. 2004246 inlägg
Frågan#1

Jag behöver hjälp att hitta nerladdningsbara drivrutiner till en skrivare som heter canon MultiPass C75!

Nån som kan skicka en länk till där man kan ladda ner drivrutiner till den?

Lite lathet kanske men jag hittar ingenting :(

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

http://software.canon-europe.com/Multifunctionals/MultiPASS_C75559.asp

Google och 20 sec avvarad tid ;)

en fråga till går det itne ta bort en tråd här om man ångrar den?

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

battistino skrev:

en fråga till går det itne ta bort en tråd här om man ångrar den?

Nej, som tur är.

Jag hittade själv på google bara att jag gjorde tråden först ifall att! Tänkte ta bort den nu!:D men jag hittade inte hur

Jag behöver hjälp med ytterliggare en sak angående skrivaren.
När man tankat ner 1 av de filerna så får man ner en mapp med en mass installationsfiler å annat grejs. Vad ska jag göra med de?Alltså jag har gått in på installationsfilerna och installerat å så men det funkar inte ändå,datorn känner inte av att skrivaren är installerad. :S:S:S hjälP?

Allt löste sig det var bara lite knepigt

Medlem sedan okt. 20034 048 inlägg

battistino skrev:

Allt löste sig det var bara lite knepigt

Detta svar hjälper naturligtvis nästa person med samma problem.

Nejdå, Det är bättre och skriva hur du gjorde istället för att skriva "Allt löste sig det var bara lite knepigt" för det hjälper ju ingen.

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

battistino skrev:

Jag hittade själv på google bara att jag gjorde tråden först ifall att! Tänkte ta bort den nu!:D men jag hittade inte hur

Då är det betydligt bättre att du skriver ner hur du gjorde för att lösa ditt problem så att någon annan kan ha nytta av det som kanske sitter med samma eller liknande problem längre fram. Det är så ett forum fungerar.
Tänk om alla skulle radera sina trådar så fort en lösning har kommit. Då skulle ingen kunna söka upp en lösning någonsin.

Okej då....var lite stressad så jag skrev nått bara så att ni inte skulle behöva slösa tid på at hjälpa mig när det hade löst sig!

Jag vet inte riktigt hur det löste sig men det fanns tre filer att tanka hem. Jag trodde först att det räckte med en av de men då funkade det inte första gången så då tankade jag ner alla 3 och sen startade jag bara den första installationsfilen som fanns i mappen så löste sig allt sen :D

264 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
135 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)