webForumDet fria alternativet

Tissot T-Touch - in love!

Datorspel

5 svar · 1 294 visningar · startad av Dryden

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg
Frågan#1

Alla som har erfarenhet(er) av den här läckra saken (officiell sida) eller en klocka av liknande modell räcker upp en hand och talar omedelbart ut här i tråden. Att den är snygg vet jag redan, men hur är den i praktiken med sin höjdmätare och kompass?

Jag hittade den i en butik här i stan med det fantastiska priset av 5400 spänn, vilket fick mig att rygga en rejäl aning. Hur som helst, 3000SEK går det tydligen att få den för på andra sidan den pöl vi i folkmun kallar för Atlanten men jo, då tillkommer ju tull och annat tjafs. Men, har jag tur kan jag hitta den borta i det japanska landet och då kan min gode far köpa med ett exemplar hem (om jag nu får handla för Marja). :r :e

Nåväl. Nu ska jag sluta pladdra. Fram med åsikter för bövelen så går jag och sover under tiden. ;)

PS. Ännu ett av mina "jag-vill-ha-just-direkt-nu"-impulsmoment. Kan vara enormt störande ibland.

[Redigerat: länken till klockan]

...och 3000:- går det tydligen att få den för borta i Japan, vilket gör det hela väldans attraktivt.

Inga åsikter om uret? :)

Medlem sedan maj 20018 027 inlägg

Dryden skrev:

...och 3000:- går det tydligen att få den för borta i Japan, vilket gör det hela väldans attraktivt.

Inga åsikter om uret? :)

Jag blir lite nyfiken på varför du har hängt upp dig på just det uret. Vad har det som inte andra klockor i den prisklassen har?

UlfT skrev:

Jag blir lite nyfiken på varför du har hängt upp dig på just det uret. Vad har det som inte andra klockor i den prisklassen har?

Design och funktioner (höjdmätaren är det nog jag har fallit för mest), plus att den Tissot-klocka jag äger idag har visat prov på finfin kvalitet. Men ja, det är rätt stor prylnördsvarning på det här.

Har du liknande klockor så får du gärna tipsa. :)

Medlem sedan apr. 20032 072 inlägg

Hehe, prylnördsvarningen är skyhög, varpå den har testats i M3. Sök runt lite där så hittar du nog testet. Har dock för mig att de numera har en ny favorit...Ska kolla på det lite ;)
Klockan är annars en häftig historia och ett måste för en sann prylporrsfantast :e

R// Visste att testet fanns där, någonstans. Här hittar du testet i den bästa (pryl)porrtidningen någonsin ;). Om du inte redan har en prenumeration så skaffa en :e

Ojdå. Köpte mig ett ex idag. :r :birp

259 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
121 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
130 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)