webForumDet fria alternativet

Samsung E330?

Mobiltelefoner

6 svar · 293 visningar · startad av marja

Medlem sedan mars 2003580 inlägg
Frågan#1

Tyvärr är det nog dags att byta bort min underbara Nokia 6510, då den "startar om" displayen 90% av gångerna då jag ska skicka ett sms.

Det är inte lätt att hitta rätt i mobildjungeln och hittills är den enda telefonen jag fastnat för Samsungs E700. Men, den är dyr och gammal. Idag hittade jag dock en annons för Samsung E330, som ser himla fin ut. Så för att till slut komma till min fråga, är det någon som vet något om denna lilla godbit? Är det något att satsa på?

Medlem sedan aug. 20003 473 inlägg

E700 är inte dyr o gammal
Helt underbara telefon aldrig varit me om nått bättre
fick slänga min Ericsson t610 i samlingen i hyllan

E700 har bara 2 nackdelar .. Du kan som standard inte välja personliga ringsignaler förutom orginal på olika folk
samt du kan bara ha samsungs bilder som bilder på personer ..

Dock har jag löst de på min samt upgraderat den o lagt till funktioner dock kräver de viss kunskap och du bryter garantin

Vill du ha en bättre telefon så rekomenderar jag Samsung D500 den har allt som E700 saknar och allt du kan tänkas behöva

Medlem sedan mars 2003580 inlägg

Jag tycker nog att E700 kostar alldeles för mycket för att ha kommit för så länge sedan (3000:- om jag köper den löst).

I alla fall så var jag och inhandlade en E330 (som jag fick för 2300:- löst) igår, har inte riktigt vant mig vid den än, har haft Nokia i en himla massa år. Men den känns himla bra än så länge! :)

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Jag hittade just en recension på Aftonbladet av luren och där framgår det att den har IR-port - men var sitter den och var aktiverar man den? Har Aftonbladet över huvudtaget testat telefonen eller är det jag som ser dåligt? ;)

Medlem sedan aug. 20022 027 inlägg

Enligt Samsung själva har den inte IrDA.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

dho skrev:

Enligt Samsung själva har den inte IrDA.

Precis, det har jag också sett men då ställer jag mig stillsamt frågan; var sjutton får Aftonbladet sin information från? Och även Pricerunner borde se över sina specifikationer. :l

Medlem sedan aug. 20022 027 inlägg

Tja, inte vet jag. Det bekräftar ju bara att man inte ska lita på vad dessa sajter skriver, utan kolla upp funktionerna hos tillverkaren istället.

253 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
120 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
123 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)