Hej!
Har fått ett erbjudande att köpa ett hemmabiopaket för 1990:- Det är ett Philips MX3800D, då det är en relativt gammal modell (antar jag) så hittar jag inte speciellt mycket (ingenting egentligen) om paketet på nätet. Är det någon som har någon åsikt om det och priset? Har lyssnat på det i butik och jag tyckte att det var ett djävulskt bra ljud, men det säger iof ingenting :D
Om den klarar av DVD+RW så borde den väl även klara av DVD+R?
Nej, det ska man inte utgå ifrån. Jag vet att just Philips har släppt DVD-brännare som endast klarar +RW och inte +R, så det är nog värt att söka lite info om.
Om den klarar av DVD+RW så borde den väl även klara av DVD+R?
Nej, det ska man inte utgå ifrån. Jag vet att just Philips har släppt DVD-brännare som endast klarar +RW och inte +R, så det är nog värt att söka lite info om.
Hmm, då blev det jobbigare. Hittar ingen mer info om saken så jag får väl maila philips och fråga då, alternativt ta med mig en skiva till butiken och prova! :i
Hörde med försäljaren idag och han var rätt osäker på om det verkligen gick att spela dvd+r i den (den är ju inte direkt jätteny), så för att avgöra saken så ska jag ta med mig en skiva imon och testa (återkommer med resultatet).
Ok, testade med dvd+r och det fungerade finemang :D
Dessutom kunde jag inte hålla mig så jag köpte med mig det hem. Galet vilket tryck det blir hemma i tv-soffan :D
263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25